annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bioscoopcodes reeds gebruikt?

Topic gestart op: 30-10-18 09h21

Antwoorden: 1 antwoord

jone
Rekruut scout

Bioscoopcodes reeds gebruikt?

OPGELOST

Ik wou gisteren tickets bestellen om naar de film te gaan. Ik had de codes die ik ontvangen had via bericht, ingegeven maar een vriendin van mij had ook nog een bon maar kon die pas vandaag sturen. Vandaag wilde ik dus de tickets bestellen en toen ik de codes wilde ingeven, stond er dat de codes reeds gebruikt waren... Kan ik de codes dan niet meer gebruiken?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jone de codes die u krijgt zijn maar eenmaal te gebruiken. Dus moest u die codes in gegeven hebben en u breekt de bewerking af dan zijn de codes zogezegd al gebruikt . In dat geval moet u wachten op nieuwe codes om terug te gebruiken. U kan altijd eens vragen bij Orange , via facebook messenger , of de klantendienst of er een mogelijkheid is om de codes opnieuw te laten gebruiken. Weet niet of die mogelijkheid er is . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@jone de codes die u krijgt zijn maar eenmaal te gebruiken. Dus moest u die codes in gegeven hebben en u breekt de bewerking af dan zijn de codes zogezegd al gebruikt . In dat geval moet u wachten op nieuwe codes om terug te gebruiken. U kan altijd eens vragen bij Orange , via facebook messenger , of de klantendienst of er een mogelijkheid is om de codes opnieuw te laten gebruiken. Weet niet of die mogelijkheid er is . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen