- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bioscoopcodes reeds gebruikt?
Ik wou gisteren tickets bestellen om naar de film te gaan. Ik had de codes die ik ontvangen had via bericht, ingegeven maar een vriendin van mij had ook nog een bon maar kon die pas vandaag sturen. Vandaag wilde ik dus de tickets bestellen en toen ik de codes wilde ingeven, stond er dat de codes reeds gebruikt waren... Kan ik de codes dan niet meer gebruiken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@jone de codes die u krijgt zijn maar eenmaal te gebruiken. Dus moest u die codes in gegeven hebben en u breekt de bewerking af dan zijn de codes zogezegd al gebruikt . In dat geval moet u wachten op nieuwe codes om terug te gebruiken. U kan altijd eens vragen bij Orange , via facebook messenger , of de klantendienst of er een mogelijkheid is om de codes opnieuw te laten gebruiken. Weet niet of die mogelijkheid er is .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@jone de codes die u krijgt zijn maar eenmaal te gebruiken. Dus moest u die codes in gegeven hebben en u breekt de bewerking af dan zijn de codes zogezegd al gebruikt . In dat geval moet u wachten op nieuwe codes om terug te gebruiken. U kan altijd eens vragen bij Orange , via facebook messenger , of de klantendienst of er een mogelijkheid is om de codes opnieuw te laten gebruiken. Weet niet of die mogelijkheid er is .
