annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau Orange Thank You

Topic gestart op: 03-02-22 15h45

Antwoorden: 8 antwoorden

DuenaBee
Aspirant verkenner

Cadeau Orange Thank You

Tja... ik las al heel wat berichten hier, cadeautjes aanbieden, je vult alles netjes in (in mijn geval 4 weken een gratis tijdschrift) (begin december) maar ondertussen nog steeds niets gezien of ontvangen. (ondertussen zijn we februari)
Zo kunnen we natuurlijk allemaal Kerstman spelen😮

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat het mogelijk is dat Orange controleert of iedere cadeau op de bestemming aangekomen is. @DuenaBee 

Wat je wel kunt doen is dit even op messenger zetten van Orange, of hier een chat starten - blauw icoon gans beneden rechts op deze pagina Orange contacteren | Orange België

Good luck

DuenaBee
Aspirant verkenner

thanks, ik neem de volgende keer bij een aangeboden geschenk gewoon van alles wat ik invul screenshots. 
Het is geen drama he, ik vond het gewoon belangrijk dit te melden, want ik ben wellicht niet de enige. 
En neen dat Orange dat niet zomaar kan controleren is logisch, maar als bijv een heleboel mensen klagen over hetzelfde geschenk dat fout loopt, kan men daar desgewenst WEL wat aan doen. (het niet meer aanbieden... 😂)

0 pluimen
Elke262
Gewaardeerd verkenner

Heb ik ook gehad maar Flairs wel aangekregen. Ook geen mails gehad? Mss bij spam

0 pluimen
DuenaBee
Aspirant verkenner

thanks, maar dat zou me verbazen, ik kijk m'n spam relatief goed na...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen