annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau doorgeven

Topic gestart op: 06-02-25 12h30

Antwoorden: 7 antwoorden

Henk
Gewaardeerd verkenner

Cadeau doorgeven

OPGELOST

Ik wilde een cadeau doorgeven aan iemand 30min gratis bellen in de eu maar ik kon alleen accepteren , weet iemand hoe je het moet doorgeven.

Thx

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat hier toch foutieve info wordt verspreid. Je hoeft echt niet op dezelfde factuur te staan om Family te kunnen worden. En bvb abonnementen en prépaid kunnen gemixed worden, geen probleem ...

Je kan het hier allemaal eens nalezen.

EDIT: er staat onder andere, in koeien van letters: Hoe kan ik Orange klanten die niet op mijn factuur staan toevoegen aan mijn Orange Thank You Family?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat hier toch foutieve info wordt verspreid. Je hoeft echt niet op dezelfde factuur te staan om Family te kunnen worden. En bvb abonnementen en prépaid kunnen gemixed worden, geen probleem ...

Je kan het hier allemaal eens nalezen.

EDIT: er staat onder andere, in koeien van letters: Hoe kan ik Orange klanten die niet op mijn factuur staan toevoegen aan mijn Orange Thank You Family?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

kevunster
Aspirant genezer

Oeps. Daar moet ik mijn verlies nemen inderdaad. Zo leren we hier van elkaar constant bij. 🙂 

Nu, voor z'n huidige cadeau had dit weinig verschil gemaakt vrees ik. Daar dit normaal gesproken niet met 'terugwerkende kracht' zal werken. De toekomst is een ander verhaal. 

kevunster
Aspirant genezer

Hallo,

Cadeaus doorgeven kan enkel binnen dezelfde familie (factuur). Heb je meerdere nummers op de zelfde factuur?

0 pluimen
Henk
Gewaardeerd verkenner

Mijn vrouw het een andere factuur.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen