Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-25 12h30
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wilde een cadeau doorgeven aan iemand 30min gratis bellen in de eu maar ik kon alleen accepteren , weet iemand hoe je het moet doorgeven.
Thx
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik denk dat hier toch foutieve info wordt verspreid. Je hoeft echt niet op dezelfde factuur te staan om Family te kunnen worden. En bvb abonnementen en prépaid kunnen gemixed worden, geen probleem ...
Je kan het hier allemaal eens nalezen.
EDIT: er staat onder andere, in koeien van letters: Hoe kan ik Orange klanten die niet op mijn factuur staan toevoegen aan mijn Orange Thank You Family?
Ik denk dat hier toch foutieve info wordt verspreid. Je hoeft echt niet op dezelfde factuur te staan om Family te kunnen worden. En bvb abonnementen en prépaid kunnen gemixed worden, geen probleem ...
Je kan het hier allemaal eens nalezen.
EDIT: er staat onder andere, in koeien van letters: Hoe kan ik Orange klanten die niet op mijn factuur staan toevoegen aan mijn Orange Thank You Family?
Oeps. Daar moet ik mijn verlies nemen inderdaad. Zo leren we hier van elkaar constant bij. 🙂
Nu, voor z'n huidige cadeau had dit weinig verschil gemaakt vrees ik. Daar dit normaal gesproken niet met 'terugwerkende kracht' zal werken. De toekomst is een ander verhaal.
Hallo,
Cadeaus doorgeven kan enkel binnen dezelfde familie (factuur). Heb je meerdere nummers op de zelfde factuur?
Mijn vrouw het een andere factuur.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
30 | |
10 | |
10 | |
7 | |
7 |