Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-21 20h06
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @Tinneke2
Goede avond
Heb een kado aanvaard van orange was een beautyset voor mannen maar nooit iets gehad wat moet ik nu doen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan contact opnemen met Orange, maar ik vrees dat dit niet veel zal helpen. (eigen ervaring) Ben zelf al een jaar aan het wachten op een geschenk. Heb toen ook Orange gecontacteerd, maar ze verwezen mij door naar de verzender. Daarna niets meer gehoord. Ik heb het zo gelaten. Had geen tijd en zin meer om mijn energie daar nog in te steken.
Hopelijk komt het bij jou nog wel aan.
Succes
@david41 Misschien 🤔 eens bellen 📞 naar Orange of naar de winkel gaan en het dat uitleggen . Je geschenk zal je zeker krijgen .
Ik heb ook een tijdje moeten wachten en soms moet je wat geduld hebben en vermits het met de post verstuurd word kan het door drukte even duren .
De tip van @Cdt24801 misschien even eerst afwachten .
Hou ons zeker op de hoogte hoe het gegaan is
fijne avond
Voor alle duidelijkheid: mijn vraag naar de moderatoren toe was om de titel aan te passen, niet om het probleem op te lossen. Dat is werk voor de klantendienst, niet voor de CM of moderator van Tribe. Laat dat duidelijk zijn.
@Cdt24801 Och sorry 😢 verkeerd begrepen zal er beter op letten Stef Mea Culpa
fijne avond verder
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |