annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeaus orange thank you getrouwheid

Topic gestart op: 08-12-23 13h01

Antwoorden: 16 antwoorden

Kaat21
Gewaardeerd verkenner

Cadeaus orange thank you getrouwheid

OPGELOST

hallo allemaal,

 

gisteren heb ik een cadeau geselecteerd uit de thank you getrouwheid lijst. Er stonden er nog een heel aantal op. 
vandaag wil ik terug eentje kiezen, maar er staat geen enkele meer in mijn app. Iemand een idee hoe op te lossen?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt er maar 1 kiezen, @Kaat21 niet de ganse reeks

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
DeDapperTim
Gewaardeerd verkenner

Is er een lijst van de getrouwheidscadeau’s? Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 22 jaar ononderbroken klant. Ik kreeg al enkele malen wat kleine getrouwheidscadeau’s. Maar zijn er misschien mensen die weten wat een 25 jarig jubileum inhoud? Er wordt soms in wedstrijdvorm een 2-daagse **bleep** naar Disneyland aangeboden… hiervoor wil ik wel tekenen…

0 pluimen
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Tim, we gaan erover nadenken. 😉

DeDapperTim
Gewaardeerd verkenner

Dank je voor het vlotte antwoord.

Er is nog even tijd vooraleer ik de ‘25 jaar klant’ aantik. Echter is de 20 jaar al enige tijd gepasseerd, maar hiervoor heb ik niets mogen ontvangen… Misschien mag ik mij nog aan iets verwachten?! Ik ga er van uit dat zulke lange trouwe klanten de dag van vandaag eerder een uitzondering zijn?

Waarmee ik hier ook voornamelijk op doel is, om nieuwe klanten te trekken worden er wel wat dingen aantrekkelijk gemaakt, hetzij op prijs, andere voordelen en speciale packs. Trouwe klanten echter worden volgens mij minder in de watten gelegd. 

0 pluimen
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Tim, heb je al eens de klantendienst gecontacteerd hieromtrent? Zij gaan je hier veel beter mee kunnen verder helpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen