Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-12-23 13h01
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo allemaal,
gisteren heb ik een cadeau geselecteerd uit de thank you getrouwheid lijst. Er stonden er nog een heel aantal op.
vandaag wil ik terug eentje kiezen, maar er staat geen enkele meer in mijn app. Iemand een idee hoe op te lossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kunt er maar 1 kiezen, @Kaat21 niet de ganse reeks
@Gregory schreef:
Je kunt er maar 1 kiezen, @Kaat21 niet de ganse reeks
@Kaat21 ,
Dit is inderdaad het antwoord op uw vraag. Er staat een reeks cadeau's om uit te kiezen, maar een keuze maken is dan ook een keuze maken ... Eens iets gekozen vervalt al de rest. Je hebt maar recht op één cadeau.
In het Frans hebben ze daar een spreekwoord voor: choisir, c'est renoncer.
Waarmee men bedoelt: door een keuze te maken voor één optie verzaak je automatisch aan alle andere keuzemogelijkheden.
Ik vind het dan wel vreemd dat die melding in het geel bovenaan staat…
Die melding staat er voor als je meerdere cadeaux hebt, @Kaat21
Onlangs had ik er 1 voor mijn verjaardag en deze voor de feesten
Per cadeau heb je keuze tussen een paar mogelijkheden. Je kunt daar maar 1 van kiezen
Raar, want ik kreeg een melding voor de feestdagen, net zoals mijn echtgenoot en dochter. Maar voor verjaardag kreeg/ koos ik niks!
Je krijgt niet altijd d' office een kado voor uw verjaardag. Of voor nIeuwjaar. Of voor een andere feestdag. Soms krijg je effectief gewoon niks.