annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De family-badge

Topic gestart op: 09-05-22 09h46

Antwoorden: 9 antwoorden

lou_ge125
Gewaardeerd verkenner

De family-badge

Ik heb een orange-familie. Dit staat ook zo in de app met alle voordelen er bij. Nu keek ik naar de verschillende badges die ik nog niet behaald heb en de family-badge staat hier dus ook tussen. Hoe kan ik deze dan volbrengen of moet ik sturen naar de klantendienst?

alvast bedankt voor een antwoord 🙂 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lou_ge125 

Al hetgeen hier gepost werd is uiteraard ook voor u bedoeld hé. ik hoop dat je hiermee voldoende antwoord hebt gekregen op uw vraag. Indien niet, laat maar weten, dan zien we wel verder 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


lou_ge125
Gewaardeerd verkenner

Ik test het eens uit! Bedankt!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat je ervoor moet doen staat in de badge zelf. Ga naar je klantenzone, ga naar de badges en klik op de family badge. Dan staat daar wat je moet doen.

Ik kan geen screenshot maken omdat ik de badge al heb, dan staat er "gefeliciteerd ... enz ..."

Het is dus niet hetzelfde als met de hele familie Orange producten hebben. Het is een specifieke toepassing van Orange. Je moet via die app anderen uitnodigen om "familie" te worden. Dat kunnen perfect totaal vreemde mensen zijn, zolang ze maar ook een Orange foon hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ok, dat weten we ook weeral. Dank u 👍

Leden met de meeste pluimen