Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-24 16h12
Antwoorden: 9 antwoorden
Ugh aan iedereen!
Zoals elk jaar verwennen we onze klanten met exclusieve cadeaus voor de feestdagen. π
Het Orange Thank You team biedt cadeaus en een wedstrijd aan om onze trouwe klanten te bedanken.
Doe mee aan onze grote wedstrijd!
Beproef tot 8 december om 23:59 je geluk en maak kans op fantastische prijzen die je dromen kunnen waarmaken!
WINNEN :
1e prijsπ : Een Connections cadeaubon ter waarde van β¬5.000, perfect om je volgende droomreis te organiseren, waar je ook naartoe wilt. Hemelse stranden, iconische steden of majestueuze bergen... Alles is mogelijk!
2e prijsπ₯: Een Connections cadeaubon ter waarde van β¬4.000 om de wereld op jouw manier verder te ontdekken.
3e prijs π΄β: 10 COWBOY elektrische fietsen om je comfort tijdens je dagelijkse woon-werkverkeer te garanderen.
Deze wedstrijd is de perfecte gelegenheid om je reis- of avonturenplannen om te zetten in een prachtig verhaal om te vertellen.
Klik hier om mee te doenπ
Wie weet pak jij binnenkort je koffers of verken je de wegen op een gloednieuwe fiets! π
Mis niets van onze leuke verrassingen!
Ga naar de Orange Thank You-sectie en ontdek alles wat we voor je hebben voorbereid.
Totem wenst je veel succes!
Totem
@Josette schreef:
@Cdt24801 lief van je!
Goh, weet je, @Josette , ik heb dat al meerdere keren gedaan. De alternatieven zijn meestal dingen waar ik niks aan heb. Zoals 5 GB extra bvb ... ik heb aan mijn 8 GB al meer dan genoeg, verbruik zelden meer dan 3 GB per maand .. Of een zakje snoepjes, een reepje chocolade ....
Dan geef ik het liever aan een goed doel ... π
@Josette @Cdt24801 Ik heb ook aangeduid voor giften te geven . chocolade eet ik niet . En en Gb heb ik ook niet nodig . . Schenk liever iets aan een goed doel . En meestal is het natuurpunt . Kunnen dat goed gebruiken . Er is zoveel ellende op de wereld π. Mocht ik ze allemaal kunnen helpen ik deed het . Maar helaas gaat dat niet . Als iedereen zijn steentje bij draagt voor de natuur oplet wat hij doet, helpt dat toch een verschil te maken . ALLE Kleine beetjes helpen .
Fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt