Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-23 11h35
Antwoorden: 1 antwoord
Beste Orange Klantendienst Team,
Ik hoop van harte dat dit bericht bij de juiste afdeling terechtkomt.
Onlangs nam ik contact op met de klantendienst in verband met het wijzigen van mijn betalingsmethode naar overschrijving. Mijn gesprekspartner was een zekere Mohamed, en dat gesprek zal me nog lang bijblijven. Het was allesbehalve een vlotte ervaring. Hoewel ik in staat was om dit zelf in mijn klantenzone te regelen, vroeg ik Mohamed om hulp omdat ik herhaaldelijk problemen had met inloggen. Het was duidelijk dat mijn verzoek bij hem niet in goede aarde viel.
Ik bracht zo'n 20 minuten aan de telefoon door, met Mohamed die om de paar minuten om mijn geduld vroeg. Opmerkelijk was dat hij me niet om mijn bankrekeningnummer vroeg, wat me enigszins bevreemde. Hij instrueerde me simpelweg om aan de lijn te blijven wachten, zonder verdere uitleg. Toen ik eindelijk genoeg had van het wachten en vroeg om doorverbonden te worden met iemand anders, weigerde hij dat pertinent. Op een gegeven moment stopte hij zelfs met praten, hopend dat ik zou ophangen. Het was haast komisch, ware het niet dat ik geen andere optie had om mijn ongenoegen te uiten, aangezien er geen mogelijkheid was om een e-mail te sturen naar Orange of om mijn klacht elders kenbaar te maken.
Met ... groeten, Hamid
De jury is nog aan het beraadslagen. 30 zweepslagen of bij dageraad fusilleren
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |