annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Topic gestart op: 10-12-19 21h02

Antwoorden: 24 antwoorden

Yevanier
Ervaren verkenner

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen.

1. Gault&Millau boek

2.  2gb mobiel internet

3. 6 weken online abo humo hln etc

Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog  een dolce gusto van orange. Wij 2 gig internet.

Ik wil niet ondankbaar klinken hoor, maar is dit niet een mager beestje voor iemand die 15 jaar al klant is?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Bethesda
Ervaren verkenner

Bij Orange krijg je tenminste nog regelmatig is. Bij de concurrentie krijg je helemaal niets

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen.

1. Gault&Millau boek

2.  2gb mobiel internet

3. 6 weken online abo humo hln etc

Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog  een dolce gusto van orange. Wij 2 gig internet.

Ik wil niet ondankbaar klinken hoor, maar is dit niet een mager beestje voor iemand die 15 jaar al klant is?

Ugh @Yevanier,

Ter informatie :

Orange Thank You gaat nog verder met zijn geschenken met de "Exclusieve Advantage" -sectie van je My Orange app. Hiermee zal je verschillende voordelen verkrijgen gelinkt aan verschillende ervaringen (Pretparken, restaurants, enz.).

Klanten van 15 jaar zullen nieuwe geschenken krijgen in de komende dagen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

kellydebelder
Veteraan verkenner

Ik ben compleet akkoord met jouw topic i.v.m. hoe teleurstellend de eindejaars cadeaus zijn van orange.

Ook al kunnen we kuezen uit meestal 3 opties. 

Infrite, vindt ik datcalle cadeaus  beloningen van oranges tekeurstellend zijn...

Bvb.: bij het cerdienen van loyalty en orange trouw-beloning abonnee's, badges die je door daden verdienen, badges die je vua hier verdiend welvedoeld de enjelevdie maar invloed hebben en due je badges opleveren. 

Dus wat ik wil bedoelen... na zo'n veel te lange uitleg om mijn gedachten te kunnen noteren...

Na wat ik allemaal heb opgenoemd en nog andere mogelijkheden om cadeau's en beloningen die zeker niet simpel worden verdiend of kunnen worden verkregen....

Zijn 'de beloningen' die je via je "MyOrange App" ziedt verschijnen, ZEER teleurstellend. 

En vaan ook onnuttig.

DUS.: orange:

Getczou zeker fijn en enorm geapprecieerd wordenen dan denk ik dat ik namend vele andeee oranfe abonnees mag spreken; 

Er toch steeds bij de cadeaus /  beloningen, steeds ook een keuze erbij te zetten san wij zls kkant kunnen al dan niet kiezen , dat tich iets te maken heeft met orange zelf.

 

Vb.:

...GB extra gratis mobiele data

 

Gratis fotoprints die men DIRECT via een link kan selecteren, en bestellenven wprdt compleetgeatis rhuis geleverd.

 

Naar gelang de belangrijkheid en moeilijkheidsgraad van het verkrijgen van beloningen/ cadeaus, gadgets enz dat orange  standaard zou moeten hebben in hun keuze assortiment. Zoals: USB-C kabel, diverse keuzes qua zwaarte van 8GB - 128GB USB-sticks, enz...

 

Mogelijkheden genoeg, Orange.... WEES GEWOON EEN KLEIN BEETJE CREATIEVER!!

De voorbeelden die ik heb opgenoemd zijn NIET duur deze tijd, zejer nuetzials een bedrijf als Orange sowieso int groog aankoopt. 

De klant zou echt wat meer en beter beloond mogen worden, zeker de tijd van nu, waar je voor alles een aparte App moet installeren *vb. MyOrange, OrangeCircle, orange community, orange tribe, en nog vele meer.

En de moeiteen tijd die je er allemaal insteekt om up to date te blijven. 

 

Hopenlijk zijn er nog veel leden die er ook zo over nadenken...

 

M.v.g., 

 

Kelly 

Sveke
Leidende verkenner

Ik ben zeer blij met het kookboek puur Pascale 2. Dit vind ik een mooi eindejaarsgeschenk. Heb geen flauw idee hoe het komt dat er zo’n verschil is bij de eindejaarsgeschenken... 🤔

Leden met de meeste pluimen