annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Topic gestart op: 10-12-19 21h02

Antwoorden: 24 antwoorden

Yevanier
Ervaren verkenner

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen.

1. Gault&Millau boek

2.  2gb mobiel internet

3. 6 weken online abo humo hln etc

Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog  een dolce gusto van orange. Wij 2 gig internet.

Ik wil niet ondankbaar klinken hoor, maar is dit niet een mager beestje voor iemand die 15 jaar al klant is?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik mocht kiezen uit drie dingen en heb Bonbons de Grand-Mère gekozen.

Met 3 GB extra kan ik niks doen en het derde item weet ik al niet meer .. En dat kan ik nu niet meer nakijken, 't is weg ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

ja er zijn verschillen bij de tribers.

Bij ons was:1. 1gb cadeau; 2. sportmagazine gratis 8 weken en 3. een boek.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Op het ene nummer 30 min. extra beltijd op mijn nummer een retrodoos met boterwafels van Jules De Strooper heb eens gekeken op hun eindejaarscadeaus  op de website, vertegenwoordigd toch een waarde van 30 euro en het is nog lekker ook. Al bij al dus best tevreden.

0 pluimen
Mina_1
Veteraan verkenner

Ja ik vind de cadeautjes ook maar wat teleurstellend. 2GB... soms krijg ik deze cadeau na zoveel tijd gewoon klant te zijn. Ik vond toch dat ze voor de kerstdagen toch eens iets anders mochten aanbieden en mss iets waar we wat meer mee zijn. 
nuja.. het is toch iets...

liezie32
Gewaardeerd verkenner

inderdaad soms zijn ze teleurstellend maar ik ben al blij dat ik er krijg want bij andere providers is dit niet het geval 

Leden met de meeste pluimen