annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Topic gestart op: 10-12-19 21h02

Antwoorden: 24 antwoorden

Yevanier
Ervaren verkenner

Eindejaarscadeautjes teleurstellend?

Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen.

1. Gault&Millau boek

2.  2gb mobiel internet

3. 6 weken online abo humo hln etc

Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog  een dolce gusto van orange. Wij 2 gig internet.

Ik wil niet ondankbaar klinken hoor, maar is dit niet een mager beestje voor iemand die 15 jaar al klant is?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Annnna
Aspirant verkenner

Mijn keuze was ook teleurstellend (kortingsbons of chocola)... dan toch maar voor die reep chocolade gekozen maar tot op vandaag niks ontvangen...  dubbele teleurstelling.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Annnna  schreef:

Mijn keuze was ook teleurstellend (kortingsbons of chocola)... dan toch maar voor die reep chocolade gekozen maar tot op vandaag niks ontvangen...  dubbele teleurstelling.


Hoe lang is het geleden dat je de chocolade besteld hebt? Het kan inderdaad soms wel eens een tijdje duren, maar het komt wel hoor ...

Geduld is een schone deugd, vooral als je Orange klant bent 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Annnna
Aspirant verkenner

Eind december... dat is toch al anderhalve maand geleden. Hoelang hebben jullie op de chocola moeten wachten ?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Eind december... dat is toch al anderhalve maand geleden. Hoelang hebben jullie op de chocola moeten wachten ?

Ugh @Annnna,

Orange stelt enkel de promos en kortingen voor, maar als je je bestelling ingeeft op de website van dat bedrijf wordt de levering hun verantwoordelijkheid. Orange levert eigenlijk niet deze cadeaus :s

Je zou dus best direct contact opnemen met de merk zodat ze je chocolades sturen.

Totem's groetjes !

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Annnna  schreef:

Eind december... dat is toch al anderhalve maand geleden. Hoelang hebben jullie op de chocola moeten wachten ?


Ik heb nog geen chocolade gekregen. Mijn "bonbons de grand-mère" heb ik toch ook meer dan een maand op gewacht ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen