Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 21h02
Antwoorden: 24 antwoorden
Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen.
1. Gault&Millau boek
2. 2gb mobiel internet
3. 6 weken online abo humo hln etc
Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog een dolce gusto van orange. Wij 2 gig internet.
Ik wil niet ondankbaar klinken hoor, maar is dit niet een mager beestje voor iemand die 15 jaar al klant is?
@Noepseke en @Mina_1 Het beste zou zijn geweest dat er een soort catalogus is waar men uit kan kiezen als Orange klant zijnde. Daar moeten geen Iphones in staan aan 1600 euro maar misschien wel iets waar men iets aan heeft. Van mij part is dat een entree kaart voor de winter Efteling of een Bongo bon die men kan krijgen voor een dagje weg of een etentje. Wat @Mina_1 zegt klopt die data 1GB of 2 of 3GB krijgt men ook zo als bedankje. Daarom zoals ik al reeds vermeld had een beetje teleurstellend als vaste klant zijnde bij Orange.
Van Prox hebben we hier 3GB internet gekregen 🙂
ik kon kiezen tussen 2 gig, staaltjes van thee, of 8 ebooks.
vond ik ook gene vette... ben eigenlijk met ze alle drie niks 😞
hopelijk volgende keer beter...
@ALLEMAAL heb mijne net ook gehad , de mail dus , en heb eens gekeken. Maar heb 1GB aan internet , de vorige is nog niet op , 30 gratis foto prints , alles staat in de cloud , gratis digitaal abonnement voor 8 weken , Knack of Trends en voetbal boek. Ben met alle drie dus niks . Beetje teleurstellend hoor. Wil er wel bij zeggen dat Orange de enige provider is die iets geeft aan zijn klanten daar kan Telenet en Proximus nog iets van leren.
dat is ook weer waar.
als ik jullie kado's lees dan zit er hier en daar wel iets tussen wat ik wel leuk zou vinden in plaats van het aanbod dat ik gekregen heb. Jammer dat je niet uit het hele gamma mag kiezen als er toch zo een groot aanbod is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |