Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één)
Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus.
Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week!
Meer info?
Elke week een filmpje meepikken op kosten van Orange, leuk toch! 🙂
Greetz!
Wow dit wist ik nog niet... intressant dit forum!
Top weetje!
Hey Lise,
Je moet het volgende doen om jou Resto-Pass aan te vragen:
Voor meer informatie en tips over de Resto-Pass ga naar:
@Kdennis schreef:Hey Lise,
Je moet het volgende doen om jou Resto-Pass aan te vragen:
1. Sms RESTO naar 8790 (gratis) en ontvang je code.
2. Registreer je op de website: https://www.restopass.com
3. Je ontvangt je digitale RestoPass.
Voor meer informatie en tips over de Resto-Pass ga naar:
Hey Kdennis,
De vraag van Lise is al een half jaar oud, haar misschien even mentionen => hoi @Lise, dan krijgt zij een bericht dat er iets specifiek voor haar is verschenen.
Dankjewel allebei
Inderdaad leuk, ik heb ook elke week recht op een ticket ,maar helaas nog nooit gebruik van kunnen maken. Op een dinsdag komt slecht uit. Spijtig dat dit niet geldig is op een vrijdag of zondag. Zou voor velen beter uitkomen denk ik.
Ik was ook Mobistar, en alle jaren dat ik klant was bij Mobistar zijn mee overgenomen naar Orange. Dus nog eens goed nakijken dan zou ik zeggen.
Maar als je SIM-kaart ingebouwd zit in een alarm systeem of dient als bel voor een poort. (via de bel en simkaart wordt het nummer van de Eigenaar van de woning opgebeld) dan heeft deze SIM-kaart geen display, en meestal weijgert dit systeem ook elke SMS (dit dankzij PIN-code 2).
Kunnen deze personen dan niet met een eenvoudige mail vanuit klantezone hun code opvragen.
Of is er een andere mogelijkheid.
(Of laat Orange deze klanten in de kou!)
Alvast bedankt voor een positief antwoord.
Ook voor het aanmaken van mijn klantzone had ik zo een SMS-code nodig.
Volgens de Orange-winkels kon dit niet!
De meeste antwoorden die ik kreeg op de Tribe waren neen, of probeer het eens in de winkel.
Uiteindelijk vond ik een persoon op chat die eerst zei dat het niet kon, maar toen ik hem zei dat dit maar een kleine inspanning zou zijn voor Orange deed hij verder onderzoek, en kon me een dag later helpen met het onderscheppen van de SMS-code.
Hopelijk kan iemand van jullie me dus verder helpen met mijn vraag omtrent de FILM-tickets.
Alvast bedankt voor een positief antwoord.
Dit is voor mij echt wel één van de redenen waarom ik klant blijf!!!
Binnenkort ben ik 3 jaar klant en krijg ik iedere maand 2 tickets voor de prijs van 1. Gewoon geweldig!!!