annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Topic gestart op: 15-02-18 20h02

Antwoorden: 54 antwoorden

007
Gewaardeerd verkenner

Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één)

Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus.

Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week!

Meer info?

https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/hulp/klantenzone-en-beveiliging/getrouwheidsprogramma-orange-...

Elke week een filmpje meepikken op kosten van Orange, leuk toch! 🙂

Greetz!

 

Labels (1)
54 ANTWOORDEN 54
DDM
Aspirant verkenner

Dit is voor mij echt wel één van de redenen waarom ik klant blijf!!!

Binnenkort ben ik 3 jaar klant en krijg ik iedere maand 2 tickets voor de prijs van 1. Gewoon geweldig!!!

ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Maar als je SIM-kaart ingebouwd zit in een alarm systeem of dient als bel voor een poort. (via de bel en simkaart wordt het nummer van de Eigenaar van de woning opgebeld) dan heeft deze SIM-kaart geen display, en meestal weijgert dit systeem ook elke SMS (dit dankzij PIN-code 2).
Kunnen deze personen dan niet met een eenvoudige mail vanuit klantezone hun code opvragen.
Of is er een andere mogelijkheid.
(Of laat Orange deze klanten in de kou!)
Alvast bedankt voor een positief antwoord.

Ook voor het aanmaken van mijn klantzone had ik zo een SMS-code nodig.
Volgens de Orange-winkels kon dit niet!
De meeste antwoorden die ik kreeg op de Tribe waren neen, of probeer het eens in de winkel.  

Uiteindelijk vond ik een persoon op chat die eerst zei dat het niet kon, maar toen ik hem zei dat dit maar een kleine inspanning zou zijn voor Orange deed hij verder onderzoek, en kon me een dag later helpen met het onderscheppen van de SMS-code.

Hopelijk kan iemand van jullie me dus verder helpen met mijn vraag omtrent de FILM-tickets. 
Alvast bedankt voor een positief antwoord.

Cici
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad leuk, ik heb ook elke week recht op een ticket ,maar helaas nog nooit gebruik van kunnen maken. Op een dinsdag komt slecht uit. Spijtig dat dit niet geldig is op een vrijdag of zondag. Zou voor velen beter uitkomen denk ik. 

GirlKillu
Gewaardeerd verkenner

Leuk, moet ik eens proberen

kruimel
Gewaardeerd verkenner

ja dat is heel leuk maar ik vergeet dat altijd ik zal het ook eens moeten doen!

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen