Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-21 17h37
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben reeds 4,5 jaar klant (Ruby) en krijg maandelijks een gratis filmticket. Ik heb dit zojuist proberen aan te vragen via Sms "FILM" naar 8790, maar krijg dit als reactie
"Info Orange Thank You. Je kan helaas niet deelnemen aan ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Meer info op orange.be/orangethankyou"
Helaas vind ik niet wat het probleem kan zijn? Ben al maanden niet meer naar de cinema geweest.
@debralynnc goedenavond,
ben je ingelogd of geregistreerd op de klantenzone?
Ik zou die vraag eens aan de klantendienst stellen. Je kan dat schriftelijk doen via messenger of twitter (en blijkbaar ook instagram ...)
Daardoor spaar je tijd door niet aan de lijn te blijven hangen en bovendien heeft men dan bij Orange de tijd om het deftig uit te zoeken alvorens een antwoord te sturen.
Wij zelf kunnen u hier niet bij helpen, wij zijn ook allemaal gewone klanten.