annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen knop activatie getrouwheidsprogramma

Topic gestart op: 04-04-19 15h27

Antwoorden: 2 antwoorden

PV1
Aspirant verkenner

Geen knop activatie getrouwheidsprogramma

OPGELOST

Hallo,

Ik heb sinds februari een internet Boost abonnement en zou me graag inschrijven in het getrouwheidsprogramma "Orange Thank You".

Volgens de uitleg in de klantenzone zou ik dit moeten doen in 'Mijn profiel' en dan het vakje 'Ik bevestig mijn deelname aan het getrouwheidsprogramma 'Orange Thank You' aanvinken. Maar het probleem is dat er geen vakje is om dit aan te duiden. Heb ik hier dan geen recht op?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@PV1  iedereen heeft recht op de Orange Thank you. Maar waarschijnlijk gaat dit in vanaf het moment dat u 1 maand klant bent. Heb trouwens ook gezien dat deklantenzone bij de profielen geheel is aangepast. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@PV1  iedereen heeft recht op de Orange Thank you. Maar waarschijnlijk gaat dit in vanaf het moment dat u 1 maand klant bent. Heb trouwens ook gezien dat deklantenzone bij de profielen geheel is aangepast. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


PV1
Aspirant verkenner

Bedankt patrick2 voor je snel antwoord.

Ik start nu mijn 3de maand als klant, ik zal even afwachten omdat ik zie dat men "cotton klant" wordt vanaf de 3de maand.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen