Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-24 20h34
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb nu al 3 keer een geschenk mogen kiezen met Orange Thank You. En al de 3 keren is het product op de site uitverkocht en kan ik het niet bestellen. Als de vervaldatum van het geschenk verlopen is dan kan ik het wel bestellen. Maar dit is niet de bedoeling dat ik er dan moet voor betalen…
Het beste kan je direct bij het bedrijf horen waar jij het cadeau van uitkiest. Gezien het feit dat Orange Thank You grotendeels gesponsorde geschenken zijn, kan je doorgaans wel rekenen op enige coulance. Gewoon eens mailen is dus de boodschap.
@OdryTytgat een goedemorgen,
jammer dit te lezen, Orange kan daar niets aan doen.
Het is de firma die dat aanbied die er verantwoordelijk voor is.
Neem contact op via hun.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |