annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Topic gestart op: 23-11-19 10h26

Antwoorden: 28 antwoorden

Kellyke
Aspirant verkenner

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant? 
groetjes Kelly

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Jolientanghe221
Aspirant verkenner

Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jolientanghe221  schreef:

Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks 


Heb je het cadeau geactiveerd, de bon afgeprint met de code erop en afgegeven in de winkel? Alternatief, in de winkel met uw snartfoon naar de app gaan en daar uw cadeau laten zien. Ik ben geen klant bij Di, maar ik heb mijn bon aan mijn dochter geven en dat is vlekkeloos verlopen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sveke
Leidende verkenner

Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen...  wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sveke  schreef:

Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen...  wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁


De nagel op de kop !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Heidi2
Leidende verkenner

Goed gezegd je moet altijd content zijn met wat je hebt en krijgt 

Leden met de meeste pluimen