annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Topic gestart op: 23-11-19 10h26

Antwoorden: 28 antwoorden

Kellyke
Aspirant verkenner

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant? 
groetjes Kelly

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tinneke2  schreef:

@Annabelve Jammer alleen als je het niet nodig hebt je het niet mag weggeven aan iemand ,maar zo is het nu eenmaal . 

fijne dag . 


Dat klopt niet helemaal hé Tinneke. Je kan het wel weggeven, onder één voorwaarde: de krijger (of ontvanger, klinkt minder gevaarlijk) moet Orange familie zijn. Wie houdt u tegen om snel even familie te worden en het kado door te spelen? Nadien kan je altijd die familie weer verlaten ...

Ik heb dit trouwens zo ook hier ergens gepost, wilde mijn 5 GB (die er in de praktijk dus 10 GB zijn geworden) graag doorgeven, de gegadigde moest dan enkel even Orange familie van mij worden. Er hebben geen kandidaten zich aangemeld, dus zo groot was de interesse dus niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @Zou niet weten aan wie ik het moet doorspelen heb geen familie die bij Orange is en echt nodig heb in het niet want ik verbruik het mijne nog niet eens van mijn abonnement . 
Maar toch bedankt 🙏 

Er zouden wat interessante geschenken mogen komen want zoals filmtickets en pretparken en uitstapjes dat interesseert mij ook niet . Zeker niet 🙅‍♀️ ga nooit naar zo iets . 
fijne dag verder  . 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Wat ik bedoelde in mijn post die ik daar origineel over geplaatst heb: gelijk welke Triber die gigabaajtjes nodig heeft mag even "familie" van mij worden op Orange en dan geef ik mijn extra GB kado. Eens dat gebeurd is mag die Triber dan mijn "familie" weer verlaten.

Zoals gezegd, geen enkele reactie gehad, dus is de behoefte toch niet echt zo groot als sommigen laten uitschijnen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Met mijn gb kom ik ruimschoots toe . Geeft dus weinig zin om familie te worden ,maar snap nu wat je bedoeld .zal het onthouden .

wie weet dat ik het toch eens nodig heb😉Bedankt voor de informatie 

fijne groetjes Stef 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Niet uit het oog verliezen dat je enkel extra GB die je van Orange kado krijgt (waarom je die krijgt doet er niet toe, zolang het maar vanuit het OTY programma gebeurt) kan doorgeven. Uw eigen GB uit uw abo, die kun je niet weggeven ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen