annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Topic gestart op: 23-11-19 10h26

Antwoorden: 28 antwoorden

Kellyke
Aspirant verkenner

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant? 
groetjes Kelly

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Lautjes84
Ervaren verkenner

Je vindt ze via de Orange app in orange thank you. Kan ook afhangen van type abonnement vermoed ik. Anders is het hoogstwaarschijnlijk random. Meestal krijg is ik gratis data of kortingen voor producten. Net een doos koekjes mogen kiezen voor derde badge. Het type cadeau hangt af van hoe lang je klant bent ...

Cdt24801
Wijze
Wijze

En het is bovendien inderdaad een beetje willekeurig. Je weet nooit op voorhand wat je gaat krijgen, waarom je dat gaat krijgen en of je wel überhaupt iets gaat krijgen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kevindecat
Gewaardeerd verkenner

Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch Hart 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Kevindecat  schreef:

Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch Hart 😉


Dat is een edele gedachte Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen