Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant? 
groetjes Kelly

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Geschenk

Je vindt ze via de Orange app in orange thank you. Kan ook afhangen van type abonnement vermoed ik. Anders is het hoogstwaarschijnlijk random. Meestal krijg is ik gratis data of kortingen voor producten. Net een doos koekjes mogen kiezen voor derde badge. Het type cadeau hangt af van hoe lang je klant bent ...

Highlighted
Leidende sjamaan

En het is bovendien inderdaad een beetje willekeurig. Je weet nooit op voorhand wat je gaat krijgen, waarom je dat gaat krijgen en of je wel überhaupt iets gaat krijgen ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch Hart 😉

Highlighted
Leidende sjamaan

@Kevindecat  schreef:

Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch Hart 😉

Dat is een edele gedachte Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

Tis fijn als je iets krijgt en doordat je niet weet wat het is maakt het toch fijn. Uiteindelijk zijn ze niet verplicht iets te geven.

Highlighted
Rekruut scout

Ik vind de cinema tickets altijd wel leuk!

Highlighted
Veteraan verkenner

ik vind het net leuk dat het een verassing is. 

We zijn recent een weekendje weg geweest met de Center Parcs korting. Vanavond naar de cinema voor de prijs van 1. Toen ik nog een ander abbonnement had kwam de extra GB vaak ook goed uit ! 

Highlighted
Ervaren verkenner

Over het algemeen vindt ik de geschenken wel leuk, bij andere providers krijg je namelijk niets. Het is dus een leuke bonus.

De verschillende geschenken hangen denk ik af van het abbonement dat je hebt, een goedkoper abbonement zal minder indrukwekkende geschenken hebben dan het duurste abbonement.

Highlighted
Leidende verkenner

Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen...  wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁

Leden met de meeste pluimen