Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-19 10h26
Antwoorden: 28 antwoorden
Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant?
groetjes Kelly
Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks
@Jolientanghe221 schreef:
Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks
Heb je het cadeau geactiveerd, de bon afgeprint met de code erop en afgegeven in de winkel? Alternatief, in de winkel met uw snartfoon naar de app gaan en daar uw cadeau laten zien. Ik ben geen klant bij Di, maar ik heb mijn bon aan mijn dochter geven en dat is vlekkeloos verlopen.
Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen... wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁
@Sveke schreef:
Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen... wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁
De nagel op de kop !!
Goed gezegd je moet altijd content zijn met wat je hebt en krijgt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |