Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-19 10h26
Antwoorden: 28 antwoorden
Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant?
groetjes Kelly
Je vindt ze via de Orange app in orange thank you. Kan ook afhangen van type abonnement vermoed ik. Anders is het hoogstwaarschijnlijk random. Meestal krijg is ik gratis data of kortingen voor producten. Net een doos koekjes mogen kiezen voor derde badge. Het type cadeau hangt af van hoe lang je klant bent ...
En het is bovendien inderdaad een beetje willekeurig. Je weet nooit op voorhand wat je gaat krijgen, waarom je dat gaat krijgen en of je wel überhaupt iets gaat krijgen ...
Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch 😉
@Kevindecat schreef:
Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch 😉
Dat is een edele gedachte
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |