Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Leentjevdm
Gewaardeerd verkenner

Geschenken

Het is super dat je bij Orange nog iets extra kan krijgen bij bv. jouw verjaardag, badges verzamelen,... maar de laatste tijd krijg ik meer de keuze uit GB en kortingen ipv een cadeau. Is dit bij jullie ook?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
AU3
Ervaren verkenner

Bij mij is het ook al even geleden. Soms ben ik het soms mijn partner. Maar meestal is het gratis GB. Wel leuk, maar een cadeautje is ook tof 🥳

0 pluimen
Josette
Leidende sjamaan

@Leentjevdm goedemiddag,

hier ook allang geleden. 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

patrick2
Leidende sjamaan

@Leentjevdm  

Het laatste geschenk is mijn 5GB in verband met de corona en heb erna niks meer mogen ontvangen. Denk dat er bezuinigingen zijn anders kreeg ik op regelmatige basis eens iets maar nu al lang niet meer. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Joery_dw
Gewaardeerde genezer

Bij mij is het al heel lang geleden dat ik een geschenk heb gehad. Meestal ook GB. Ben trouwens nog altijd aan het wachten op mijn pralines van Orange. Ik wacht al een jaar. 😁😉 Ik denk dat ze die bij Bpost hebben opgegeten. 

Leden met de meeste pluimen