annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken

Topic gestart op: 25-04-21 08h00

Antwoorden: 7 antwoorden

Leentjevdm
Gewaardeerd verkenner

Geschenken

Het is super dat je bij Orange nog iets extra kan krijgen bij bv. jouw verjaardag, badges verzamelen,... maar de laatste tijd krijg ik meer de keuze uit GB en kortingen ipv een cadeau. Is dit bij jullie ook?

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Leentjevdm @AU3 @Anonymous @Josette @patrick2 oei ik heb voor mijn verjaardag  de 23 juli een geschenk mogen kiezen en heb voor een gratis lipgloss 💄 gekozen mag het afhalen bij Di winkel 🏬. Ben er toch heel blij mee . Ga het aan mijn nichtje geven . Wou het zo graag kopen en is een verrassing voor haar nu . Groetjes tinneke2 

AU3
Ervaren verkenner

Bij mij is het ook al even geleden. Soms ben ik het soms mijn partner. Maar meestal is het gratis GB. Wel leuk, maar een cadeautje is ook tof 🥳

Josette
Wijze
Wijze

@Leentjevdm goedemiddag,

hier ook allang geleden. 

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentjevdm  

Het laatste geschenk is mijn 5GB in verband met de corona en heb erna niks meer mogen ontvangen. Denk dat er bezuinigingen zijn anders kreeg ik op regelmatige basis eens iets maar nu al lang niet meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen