annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Getrouwheidsvoordeel Diamond/Platinum

Topic gestart op: 15-05-23 19h23

Antwoorden: 6 antwoorden

Opgestane_draak
Aspirant verkenner

Getrouwheidsvoordeel Diamond/Platinum

We zijn met drie familieleden al lange tijd lid van Orange. Nu zag ik vandaag dat bij de Orange thank you voordelen staat:

"Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyproduct*."

en 

"Vanaf 15 jaar: boven op je bioscooptickets krijg je een cadeau naar keuze: een theekistje of een wijnkist."

(https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you/exclusieve-voordelen)

Iemand van mijn familie is al meer dan 15 jaar lid en ikzelf al meer dan 10 jaar. Toch hebben wij geen van beide een melding van deze voordelen gehad en vind ik dit ook niet terug bij de voordelen in de orange thank you app. Dit zijn nochtans mooie voordelen waar ik graag gebruik van zou maken (in tegenstelling tot jullie 7-jarig verjaardagscadeau waar we enkel konden kiezen tussen iets doen voor het goede doel of extra data) Is dit alleen voor nieuwe mensen die deze jaren overschrijden of kunnen wij deze ook nog ontvangen?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Helen1
Ervaren genezer

@Opgestane_draak 

Ik denk dat met de nieuwe thank you regels ze vanaf de intreding van die regels beginnen te tellen zo te horen? Of anders snap ik het helemaal niet.

Je zou de klantendienst kunnen bellen en uitleg vragen maar het cadeau is maar 1 malig, die grote kist/ cadeau.

Vroeger hadden ze andere cadeau's zoals 50 euro tegoed op een smartphone voor je verjaardag maar helaas is dat nagellak geworden of iets dergelijks.

Het is zeker de moeite waard om hun kant en visie te horen.

Je krijgt sowieso een extra badge. Maar dat is niet echt te vergelijken.

Veel moed en succes toe!

 

0 pluimen
Frauke83
Veteraan verkenner

Ik ben 22 jaar klant, deze aanbieding heb ik ook nog nooit gezien! De cadeautjes vallen wat tegen tegenwoordig… voor mijn verjaardag vorige week zelfs geen cadeau gekregen, normaal krijg ik elke verjaardag wel eentje…

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is inderdaad enkel op het moment van die "verjaardag" dat je dat krijgt en het is inderdaad eenmalig.

Ik weet niet wanneer deze kadookes ingevoerd zijn, maar het zou best kunnen dat het pakweg 5 jaar geleden andere kadookes waren ..

Ikzelf ben heel recent "gold" geworden en heb het gekregen. Mijn madam is al "Platinum", en heeft nooit haar klantenzone bekeken en heeft dus de boot gemist ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat het 7 jaar is, @Cdt24801 Ze zijn cadeaux aan het uitdelen voor 7 jaar Orange

Leden met de meeste pluimen