annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Getrouwheidsvoordeel Diamond/Platinum

Topic gestart op: 15-05-23 19h23

Antwoorden: 6 antwoorden

Opgestane_draak
Aspirant verkenner

Getrouwheidsvoordeel Diamond/Platinum

We zijn met drie familieleden al lange tijd lid van Orange. Nu zag ik vandaag dat bij de Orange thank you voordelen staat:

"Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyproduct*."

en 

"Vanaf 15 jaar: boven op je bioscooptickets krijg je een cadeau naar keuze: een theekistje of een wijnkist."

(https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you/exclusieve-voordelen)

Iemand van mijn familie is al meer dan 15 jaar lid en ikzelf al meer dan 10 jaar. Toch hebben wij geen van beide een melding van deze voordelen gehad en vind ik dit ook niet terug bij de voordelen in de orange thank you app. Dit zijn nochtans mooie voordelen waar ik graag gebruik van zou maken (in tegenstelling tot jullie 7-jarig verjaardagscadeau waar we enkel konden kiezen tussen iets doen voor het goede doel of extra data) Is dit alleen voor nieuwe mensen die deze jaren overschrijden of kunnen wij deze ook nog ontvangen?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Helen1
Ervaren genezer

Ik word binnekort Ruby, krijg ik dan iets of niets?  Gewoon een vraagje.......?

 

 

Mvg

 

Helen1

 

0 pluimen
Karen2_
Aspirant verkenner

Hier al bijna 21 jaar klant, zie er ook niks van staan in de app. Maar misschien is dit echt op het moment dat je 10 jaar klant werd, eenmalig...?

Leden met de meeste pluimen