Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-24 17h48
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via Orange Thank You kregenwe een FACEWASH GRAPE VITALITY als geschenk.
We dienden het geschenk te accepteren, wat we deden op 7/12/2023.
Maar het geschenkje hebben we nog steeds niet gezien ?
Kan dit verholpen worden ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Alles in orde !
Fijne dag nog verder.
Het is niet aan de klant die een geschenk aangeboden krijgt, om achter zijn geschenk aan te gaan. Zeker niet om bij de firma die in opdracht van Orange deze geschenken aanbiedt. Als Orange geschenken aanbiedt, dienen we bij Orange aan te kloppen als deze niet worden toegezonden zoals afgesproken. Dus zouden we willen vragen als een medewerker van Orange dit bericht zou lezen, het toch een nagezien zou worden , zodat wij alsnog ons geschenk krijgen . Orange medewerker kan gerust ons klantennummer en gegevens bij ons opvragen, indien nodig .
@Christel12 een goedenavond,
géén idee, we weten wel dat Orange aan deze zaak niets doen kan.
De fouten liggen altijd bij de firma's die afspraken maken
om voor de klanten dat te verzorgen en niet nakomen.
Dus even contact opnemen met de firma van je gekozen cadeau.
Blijven zagen zou ik zeggen heb ik ook al ooit moeten doen uiteindelijk
toch mogen ontvangen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |