annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Globetrotter

Topic gestart op: 02-02-20 22h09

Antwoorden: 12 antwoorden

Anne93
Aspirant verkenner

Globetrotter

Hey iedereen

Is er een manier om te zien in hoeveel (en welke) landen je je gsm al hebt gebruikt? Ik wil namelijk graag de globetrotter badges halen, maar geen idee welke landen mijn orange wel en niet registreert, want ik ben vrij zeker dat ik hem in al meer dan 5 landen heb gebruikt, maar toch heb ik die badge nog niet.

 

Dankje!

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Helen1
Ervaren genezer

@CaptainPurple @Anne93 

Per land dat je binnen gaat en data gebruikt of aan staat, wordt het geregistreerd, zo bekom je de globetrotter. Ik heb mijn fitbit altijd aanstaan dus kunnen ze mij traceren en mss daardoor wel globetrotter geworden.

Als je data af staat dan kan het niet geregistreerd worden, of vliegtuigstand.

Mvg

CaptainPurple
Ervaren verkenner

Ik denk dat ik al aan 5 zou moeten zitten, sinds vorige zomer. Maar aanstaan van mobiele data en gps alleen is misschien niet genoeg, je zal wel een bepaald minimum aan verbruik moeten hebben? Ik heb ook een fitbit, maar synchroniseren daarvan is vermoedelijk niet genoeg verbruik? 🤷‍♂️

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey iedereen

Is er een manier om te zien in hoeveel (en welke) landen je je gsm al hebt gebruikt? Ik wil namelijk graag de globetrotter badges halen, maar geen idee welke landen mijn orange wel en niet registreert, want ik ben vrij zeker dat ik hem in al meer dan 5 landen heb gebruikt, maar toch heb ik die badge nog niet.

 

Dankje!

Ugh @Anne93,

Wat @patrick2 en @Cdt24801 zeggen is correct, vergeet ook niet dat deze badges gebaseerd zijn op je verbruik in het buitenland, je vindt deze sowiezo terug op je factuur.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anne93  dat zou betekenen dat je de globetrotter explorer moet hebben. Dan ligt het er aan wanneer precies het laatste bezoek is geweest in het vijfde land. Als dat bij wijze van spreken gisteren was dan kan er een tijdje over heen gaan. Maar als dat al drie maanden geleden was zou de badge al zichtbaar moeten zijn. Je kan altijd eens de klantendienst bellen nummer 5000 of via persoonlijk bericht op FB messenger sturen. Deze kunnen dat eens nakijken voor je en als nog je badge in orde maken. Weet dat er na een update binnen Orange veel verkeerd gaat met de badge's terug zetten maar ook het toekennen ervan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen