annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het OTY-programma evolueert !

Topic gestart op: 15-10-21 15h45

Antwoorden: 6 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Het OTY-programma evolueert !

Ugh Allemaal !

Totem is terug om je geweldig nieuws te vertellen! 😊

En ja @Saïd1982, je hebt het goed gezien... 😊

Ten eerste informeert Totem u dat dankzij OTY kunnen jullie nu een nieuwe Orange-klant sponsoren.

Maar dat is niet alles !

Omdat goed nieuws nooit alleen komt, krijgen jullie allemaal een cadeautje! 😊

Kortom, door een nieuw nummer toe te voegen aan uw factuur of door iemand uit te nodigen om Orange-klant te worden, een geschenk zal worden gegeven aan jullie beiden 🙂

Hoe een geliefde sponsoren? Het is erg makkelijk

  1. Je stuurt  SPONSOR naar 8790
  2. Je krijgt hierna een code
  3. De nieuwe peetzoon keert per sms terug naar 8790 FRIEND + de code die je hem hebt gestuurd
  4. Ieder van jullie ontvangt een cadeau 🙂
  5. Na 3 maanden krijgen jullie nog een cadeau

Wat denk je van dit initiatief? Goed of slecht ?

Totem waak over zijn stam !

Totem

Totem_0-1634305346890.png

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

Goedenavond @Fabienne1 @MustafaY hartelijk bedankt 🙏. en nu ben je je bent gewend aan iemand die nederlands spreekt als een Spaanse koe 🤣🐮🐂!!!!!.

fijne avond en een zoete nacht Meuuhh 🐮 🤣.

Met vriendelijke groeten

@Anonymous ⚜️.

 

 

0 pluimen
Fabienne1
Ervaren verkenner

Ik heb vorige week mijn zoon zijn nummer toegevoegd aan mijn factuur, dan kan ik dat ook doen? Enkel nieuwe nummers? Mijn dochter die al 2 jaar bij mij staat niet meer? 


Anonymous
Niet van toepassing

Hi @Fabienne1 , Voor mij, ja, je kunt alle leden van je gezin toevoegen aan je Orange Subscription-factuur, je wordt de factuurhouder en de Orange-badges bevatten de Family Badge. Dus doe jezelf een plezier en geniet van de Circle als je dat nog niet hebt gedaan.
Ik wens je een fijne zondag en ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden! Zo ja, "Like of accepteer mijn antwoord en bij voorbaat dank 🙏 😉!!
Sorry voor mijn Nederlands, het is niet helemaal correct 🤣!!. Tot snel 👋
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.

Saïd1982
Ervaren genezer

Coucou, je ne trouve pas cette initiative très intéressante en tout cas pas pour moi, en plus ya 6 badges rien que pour ça, je trouve ça vraiment beaucoup et c'est quasi impossible de les obtenir 🙁🙁🙁

Leden met de meeste pluimen