annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Samsung Badge verkrijgen?

Topic gestart op: 05-11-18 09h34

Antwoorden: 13 antwoorden

nigelvrijn
Gewaardeerd verkenner

Hoe Samsung Badge verkrijgen?

OPGELOST

41d8be62-4e42-4a4d-9109-7facb1b52107.pngZojuist zag ik deze Samsung badge tussen alle badges staan maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik die kan krijgen en er staat hier ook niks over in de community of the pagina van Orange Thank You. Weet iemand hoe ik deze badge kan krijgen? 🙂

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nigelvrijn die badge verdiend u op het moment dat u ook een samsung toestel gebruikt voor langere tijd. De simkaart registreerd uw toestel en na enige tijd gebruik kan u deze badge verdienen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Maartenmeulemee  schreef:

Jammer, dit leek me wel een makkelijke badge om te verdienen. 


Klopt, maar zoals ik reeds aanhaalde: dat was vóór het OTY systeem dus die merken badge zou je sowieso niks voor gekregen hebben.

Je kunt natuurlijk steeds een Orange foon aanschaffen, van het merk Orange. Dus geen Samsung, Huawei, Iphone of whatever .... Dat is op dezelfde manier makkelijk verdiend en die telt dus wel degelijk mee in het OTY programma.

Opgelet, je moet hem niet enkel kopen, je moet hem ook (op zijn minst tijdelijk) gebruiken. Zoniet wordt de badge niet toegekend.

Tis maar datget weet 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  je had er ook de Iphone badge mee dat waren de twee badges. Maar uiteindelijk telde die nergens in mee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Ah, geen probleem dan.

patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  nee hoor. Wat je wel kon doen dacht ik is dat je kon aanvinken voor je merk dan dat je aanbieding of reclame of iets wilde ontvangen of iets wat er mee te maken had. Maar eerlijk gezegd nooit gezien 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@nigelvrijn die badge verdiend u op het moment dat u ook een samsung toestel gebruikt voor langere tijd. De simkaart registreerd uw toestel en na enige tijd gebruik kan u deze badge verdienen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen