annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keuze geschenken vallen tegen.

Topic gestart op: 21-02-18 22h31

Antwoorden: 64 antwoorden

bverhoye
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
64 ANTWOORDEN 64
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Shane  schreef:

Soms lijkt het heel random dat je een cadeau krijgt. 

Zowel mijn vrouw als ik zijn al 16jaar klant en zij krijgt veel vaker dingen meestal onder de noemer van aub gewoon een geschenk en ik krijg zelden iets... 


Inderdaad, dat is ook zo. Bvb met sinterklaas of nieuwjaar... woren er klantenuitgeloot die een geschenkje krijgen. Voor je verjaardag krijg je ook niet elk jaar iets ... Het is inderdaad at random ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kimvangossum
Ervaren scout

Vroeger toen het nog mobistar was kreeg ik vele leukere geschenken dan nu vind ik.

Nu is het meestal een magazine of gratis MB

Vroeger heb ik eens snoepjes kunnen bestellen, vivabox, coctailset, echt vele toffere geschenkjes dan nu

Vessie
Aspirant verkenner

Een gegeven paard...

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Een heel goed punt, andere providers geven namelijk bijna nooit iets.

Freddy1954
Gewaardeerd verkenner

ik mag niet klagen eigenlijk heb al eens 8 weken een gratis abonnement gekregen op de knack

ook eens 8 weken voetbalmagazine 

en eens een wedstrijd gewonnen en twee vip tickets gekregen voor de championsleague  wedstrijd AA Gent Lyon 

Leden met de meeste pluimen