Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 22h31
Antwoorden: 64 antwoorden
Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨.
Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?
@Shane schreef:
Soms lijkt het heel random dat je een cadeau krijgt.
Zowel mijn vrouw als ik zijn al 16jaar klant en zij krijgt veel vaker dingen meestal onder de noemer van aub gewoon een geschenk en ik krijg zelden iets...
Inderdaad, dat is ook zo. Bvb met sinterklaas of nieuwjaar... woren er klantenuitgeloot die een geschenkje krijgen. Voor je verjaardag krijg je ook niet elk jaar iets ... Het is inderdaad at random ...
Vroeger toen het nog mobistar was kreeg ik vele leukere geschenken dan nu vind ik.
Nu is het meestal een magazine of gratis MB
Vroeger heb ik eens snoepjes kunnen bestellen, vivabox, coctailset, echt vele toffere geschenkjes dan nu
Een gegeven paard...
Een heel goed punt, andere providers geven namelijk bijna nooit iets.
ik mag niet klagen eigenlijk heb al eens 8 weken een gratis abonnement gekregen op de knack
ook eens 8 weken voetbalmagazine
en eens een wedstrijd gewonnen en twee vip tickets gekregen voor de championsleague wedstrijd AA Gent Lyon