annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Keuze geschenken vallen tegen.

Topic gestart op: 21-02-18 22h31

Antwoorden: 64 antwoorden

bverhoye
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🀨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
64 ANTWOORDEN 64
Xoffus
Ervaren verkenner

@bverhoye 

Ik mag ook niet klagen, al eens een gratis cd gekregen en korting bij een escaperoom via een vrijetijdsbon. En extra data is altijd handig. 
En dit op 2 jaar tijd. 
Bij Proximus waren bvb de cinematickets wel flexibeler (Ipv altijd op dinsdag) of korting bij Fnac was ook altijd handig. Maar daar moest je dan weer voor sparen terwijl je nu, in principe, 1x maand op dinsdag gratis naar de film kan πŸ‘

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ach ja, tijden veranderen ... en systemen en providers ook ...

Ik was lang geleden een pionier bij Mobistar en daar had ik een abonnement met een spaarprogramma, punten verzamelen dus. En met die punten kon je iets kopen in de shop van Mobistar. Ik heb zo eens een nieuwe gsm aangeschaft met die punten.

Ik weet zelfs niet meer hoe dat heette ... Ge moet niet vragen hoe lang dat geleden is ... Ik herinner mij wel dat het op een bepaald moment afgeschaft werd, maar wie het had mocht het verder behouden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
KurtC
Ervaren verkenner

Jules de stripper koekjes , iemand's grootmoeder snoepjes en wat gratis gb's. 

Ondertussen al heel lang Mobistar/Orange lid.

Het aantal geschenken, heeft dit met anciΓ«nniteit of abonnement te maken ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@KurtC  schreef:

Jules de stripper koekjes , iemand's grootmoeder snoepjes en wat gratis gb's. 

Ondertussen al heel lang Mobistar/Orange lid.

Het aantal geschenken, heeft dit met anciΓ«nniteit of abonnement te maken ?


Volgens mij niet met abonnement, enkel met anciΓ«nniteit EN bijzondere gebeurtenissen, zowel voor uzelf (verjaardag bvb) of voor Orange (een of andere mijlpaal bereikt bvb) of zelfs gewoon algemeen (nieuwjaar bvb).

Maar het is telkens een (willekeurige?) selectie uit alle klanten die dit krijgen. je zal bvb niet elke verjaardag iets krijgen, en ook niet elke nieuwjaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KurtC
Ervaren verkenner

πŸ€ͺ't is niet Jules de stripper maar Jules de strooper 😁😁😁😁😁

Leden met de meeste pluimen