Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 22h31
Antwoorden: 64 antwoorden
Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken π€¨.
Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?
Da's al eens een leuk extraatje.
@LukasHeylen schreef:
Da's al eens een leuk extraatje.
Lukas, mag ik u eens een tip geven? Je hebt in deze thread zes antwoorden na elkaar gepost. Ik ga ervan uit dat dit telkens een antwoord is op een post van iemand anders.
Dat is voor ons, lezers, echter totaal niet duidelijk, jij bent de enige die er wijs uit geraakt.
Daarom, als je een antwoord geeft op een vraag of opmerking van iemand, vermeld dan die persoon zijn Tribe naam door eerst een apestaartje (@ dus) in te geven en daarna uit het tevoorschijn komende lijstje de juiste persoon aan te klikken. Dan is meteen iedereen ook mee waarover je het hebt.
Wanneer de originele post niet te groot is kun je ook de gehele post aanhalen door op de knop "Quote" rechtsboven te klikken. Dat is hetgeen ik net ook met uw post gedaan heb.
Hij zal snel zijn badges willen verdienen op deze manier π€ͺπππ
Soms lijkt het heel random dat je een cadeau krijgt.
Zowel mijn vrouw als ik zijn al 16jaar klant en zij krijgt veel vaker dingen meestal onder de noemer van aub gewoon een geschenk en ik krijg zelden iets...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |