Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 22h31
Antwoorden: 64 antwoorden
Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨.
Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?
Dit vraag ik me ook af. Mijn man kan vaak andere dingen dingen kiezen dan ik. Zijn even lang klant...
Ugh @Neleke_7,
Het is inderdaad niet de bedoeling dat elke klant dezelfde cadeaus krijgt. De teams kunnen ook niet cadeaus en klanten kiezen.
Totem's groeten !
Totem
Bij ons is dat net hetzelfde. 😒
Beste ,
Ik heb eens aan iemand gevraagd met een abbonement van 8€ en een van 50€ waaruit bleek dat die van 50 € mooiere cadeaus waren dan die van 8€ .
Vriendelijke groet, Jelle
Ge moet eens in uw klantenzone op PC met de muis hooveren boven uw ancienniteitsbadge. Dan verschijnt daar een tekst waarin staat dat hoe langer je lid bent hoe mooier en waardevoller de cadeau's worden.
Het heeft dus zeker niet alleen met de prijs van het abo of prépaid te maken, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan uitsluiten dat het ook een rol speelt.
Vraag eens aan die personen waarvan sprake in uw post hoe lang zij reeds Orange member zijn. Enkel als die gelijk zijn kun je zonder meer vergelijken. Anders niet.
Soms erger ik mij er ook aan omdat er sowieso altijd 2gb gratis bij zit maar ik heb al 10gb in mijn abonnement en altijd over en voor de rest in die 5 jaar 1 keer een cadeau kunnen kiezen waar ik iets mee was maar voor sommige klanten is dit wel goed want velen doen dit zelf al niet
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |