annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keuze geschenken vallen tegen.

Topic gestart op: 21-02-18 22h31

Antwoorden: 64 antwoorden

bverhoye
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
64 ANTWOORDEN 64
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dit vraag ik me ook af. Mijn man kan vaak andere dingen dingen kiezen dan ik. Zijn even lang klant...

Ugh @Neleke_7,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat elke klant dezelfde cadeaus krijgt. De teams kunnen ook niet cadeaus en klanten kiezen.

Totem's groeten !

Totem

_Lesley_
Gewaardeerd verkenner

Bij ons is dat net hetzelfde. 😒

Jelle1
Ervaren verkenner

Beste ,

Ik heb eens aan iemand gevraagd met een abbonement van 8€ en een van 50€ waaruit bleek dat die van 50 € mooiere cadeaus waren dan die van 8€ .

Vriendelijke groet, Jelle

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jelle1 

Ge moet eens in uw klantenzone op PC met de muis hooveren boven uw ancienniteitsbadge. Dan verschijnt daar een tekst waarin staat dat hoe langer je lid bent hoe mooier en waardevoller de cadeau's worden.

Het heeft dus zeker niet alleen met de prijs van het abo of prépaid te maken, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan uitsluiten dat het ook een rol speelt.

Vraag eens aan die personen waarvan sprake in uw post hoe lang zij reeds Orange member zijn. Enkel als die gelijk zijn kun je zonder meer vergelijken. Anders niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nathalievds
Aspirant verkenner

Soms erger ik mij er ook aan omdat er sowieso altijd 2gb gratis bij zit maar ik heb al 10gb in mijn abonnement en altijd over en voor de rest in die 5 jaar 1 keer een cadeau kunnen kiezen waar ik iets mee was maar voor sommige klanten is dit wel goed want velen doen dit zelf al niet 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen