Orange Thank You
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
LucifersAngel
Ervaren verkenner

Re: Keuze geschenken vallen tegen.

Vroeger kreeg ik ook uitnodigingen voor deel te nemen aan wedstrijden. Nu kom ik veel mensen tegen die iets gewonnen hebben, maar ontvang zelf geen uitnodigingen meer tot deelname.. Iemand die hier iets mee weet?

Cdt24801
Leidende genezer

@LucifersAngel  schreef:

Vroeger kreeg ik ook uitnodigingen voor deel te nemen aan wedstrijden. Nu kom ik veel mensen tegen die iets gewonnen hebben, maar ontvang zelf geen uitnodigingen meer tot deelname.. Iemand die hier iets mee weet?

Nee, maar aan wedstrijden deelnemen, daar heb ik eigenlijk nog nooit een uitnodiging voor gekregen, dus ....

Ik bedoel dan wel van Orange en door Orange, de vele spam in de mailbox telt niet mee hé Smiley Knipoog

0 pluimen
Malivai
Gewaardeerd verkenner

Telenet is inderdaad maar triestig. 1 keer tickets gewonnen voor de Sinterklaasshow en dat is het .

0 pluimen
ghostboy
Gewaardeerd verkenner

Telenet en orange zijn ook dag en nacht verschil!

Ik vind de cadeaus van orange  OK alleen jammer dat als je 3 keuzes krijgt de meeste keuzes een cadeau bevat waarvoor je iets moet kopen of korting voor iets snap je ?

Maar voo mijn verjaardag zat er wel een leuke tusse en da ware Chocolade en daar was ik eerder blijer mee dan korting voor centerparcs of voor aankoop voor adidas ofzo.

Hopelijk passen ze die cadeaus zo betje aan waardoor de klant zelf niet iets moet kopen en eerder gwn iets krijgt zonder een andder onder het gras

juliedh
Aspirant scout

Ik heb de afgelopen maanden 2 reisgidsjes mogen kiezen en een testabonnement op de Knack gehad.

Vind ik ook niet slecht tbh. Bij andere providers krijg je niks ! Zoals iemand al eerder zei: Een gegeven paard...

Indien je leukere aanbiedingen hebt, geef Orange misschien ideëen ! Constructief ipv destructief zijn Smiley Knipoog

Joey
Aspirant verkenner

Ok een gegeven paard, maar als je ongelimiteerde data hebt, heeft het geen zin als je 500mb gratis krijgt. Zoals vroeger, iphone tegoed ofzo is zeer mooi meegenomen. 

0 pluimen
FilipK
Aspirant scout

Ik ben 1 jaar geleden overgestapt van Proximus naar Orange. Ik heb me dit geen seconde beklaagd. Orange op alle vlakken beter...👍

Leden met de meeste pluimen