Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 22h31
Antwoorden: 64 antwoorden
Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨.
Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?
Wauw, het zit duidelijk goed mee, bij jouw.
Heeft het ook te maken met hoe lang je al klant bent? Heb het idee dat nieuwe klanten betere cadeaus krijgen.
@MiekeM schreef:
Heeft het ook te maken met hoe lang je al klant bent? Heb het idee dat nieuwe klanten betere cadeaus krijgen.
Gho, dat varieert sterk hoor. En je moet wel een verschil maken tussen cadeaus en promoties. Wat betreft het tweede heb je gelijk, dat is praktisch enkel voor nieuwe klanten.
Yep, niets anders dan voordelen!!
In het verleden kreeg ik wel eens iTunes krediet of gratis mp3 downloads.
Spijtig dat het tegenwoordig niet meer zo is. Aangezien ik een iPhone heb was dat steeds een mooi geschenk, maar nu zijn het steeds , voor mij in ieder geval, minder interessante aanbiedingen.
Het zou misschien interessant kunnen zijn om de geschenken te kunnen baseren op interesses die men op voorhand in je profiel zou kunnen ingeven. 😉