Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Labels (1)
62 ANTWOORDEN 62
Ervaren verkenner

Volgens mij kan hier niemand echt een antwoord op geven behalve Orange zelf ik heb al leuk geschenken had maar dan heb ik ook al had dat ik mijn geschenken niet gebruik omdat niet echt voor mij is maar toch leuk dat ze dit doen 

Leidende sjamaan

@LukasHeylen  schreef:

Da's al eens een leuk extraatje.

Lukas, mag ik u eens een tip geven? Je hebt in deze thread zes antwoorden na elkaar gepost. Ik ga ervan uit dat dit telkens een antwoord is op een post van iemand anders.

Dat is voor ons, lezers, echter totaal niet duidelijk, jij bent de enige die er wijs uit geraakt.

Daarom, als je een antwoord geeft op een vraag of opmerking van iemand, vermeld dan die persoon zijn Tribe naam door eerst een apestaartje (@ dus) in te geven en daarna uit het tevoorschijn komende lijstje de juiste persoon aan te klikken. Dan is meteen iedereen ook mee waarover je het hebt.

Wanneer de originele post niet te groot is kun je ook de gehele post aanhalen door op de knop "Quote" rechtsboven te klikken. Dat is hetgeen ik net ook met uw post gedaan heb.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Aspirant verkenner

Das correct, content zijn met wat men krijgt

Leidende verkenner

@Donnie1984 100% gelijk

Ervaren verkenner

Hij zal snel zijn badges willen verdienen op deze manier 🤪😁😁😁

Aspirant verkenner

Soms erger ik mij er ook aan omdat er sowieso altijd 2gb gratis bij zit maar ik heb al 10gb in mijn abonnement en altijd over en voor de rest in die 5 jaar 1 keer een cadeau kunnen kiezen waar ik iets mee was maar voor sommige klanten is dit wel goed want velen doen dit zelf al niet 

0 pluimen
Ervaren genezer

Ik vroeg me af, of zowel abonnee's als prepayers, un cadeauke hebben gekregen? Of is het bij uwe Arend, dat gij een limousin hebt ontvangen?

0 pluimen
Ervaren verkenner

Beste ,

Ik heb eens aan iemand gevraagd met een abbonement van 8€ en een van 50€ waaruit bleek dat die van 50 € mooiere cadeaus waren dan die van 8€ .

Vriendelijke groet, Jelle

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Jelle1 

Ge moet eens in uw klantenzone op PC met de muis hooveren boven uw ancienniteitsbadge. Dan verschijnt daar een tekst waarin staat dat hoe langer je lid bent hoe mooier en waardevoller de cadeau's worden.

Het heeft dus zeker niet alleen met de prijs van het abo of prépaid te maken, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan uitsluiten dat het ook een rol speelt.

Vraag eens aan die personen waarvan sprake in uw post hoe lang zij reeds Orange member zijn. Enkel als die gelijk zijn kun je zonder meer vergelijken. Anders niet.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Ervaren verkenner

Dit vraag ik me ook af. Mijn man kan vaak andere dingen dingen kiezen dan ik. Zijn even lang klant...

Leden met de meeste pluimen