Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-11-22 14h47
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo iedereen!
Hier is het tweede deel van het Orange Thank You Co-creatie project 😊.
Deze keer willen we de mening horen van mensen die Orange Thank You nog nooit hebben gebruikt.
Allereerst raad ik je aan om naar deze link te gaan voor alle informatie over ons loyaliteitsprogramma te krijgen. Aarzel niet om alle verschillende onderdelen aan te klikken om het concept volledig te begrijpen.
Zodra je dat doet, zou het cool zijn om even de tijd te nemen om deze vragen te beantwoorden 😉:
Hoewel ons loyaliteitsprogramma al door veel Orange-klanten wordt gebruikt, willen we nog meer klanten aanmoedigen om ervan te genieten. En dit dankzij jouw ervaring met Orange Thank You in het algemeen te verbeteren.
Alle ideeën zijn welkom!
Beschrijf hieronder zo gedetailleerd mogelijk jouw ideeën.
Bedankt voor je deelname!
Rizlaine
@Manitou Tot nu toe heb ik de geschenken niet kunnen gebruiken omdat ik niet veel met deze geschenken kan doen . Veel interessanter zou zijn dat je mag bv
1.zoals je zegt een korting op je abonnement .
2.punten sparen en dan iets kopen in de shop winkel van Orange .
3.ik vind het altijd een zeer leuk initiatief uiteraard om mee te doen aan verschillende wedstrijden maar er zijn er erg weinig 🤏 of een nadeel de schifting vraag niet slecht bedoel maar echt moeilijk 😉het is maar een detail hoor .
4.ik vind het duidelijk hoe je badges verdiend enz… maar soms is het een wie war dat reiners steeds de zelfde vragen 🧐 stellen . Misschien eens denken 🧐 een systeem om dat te veranderen . Ik weet dat is een hels karwei .
5. Eventueel aan nieuwe klanten uitleggen wat ze allemaal kunnen in Tribe want in de winkel wisten ze niet veel erover meer reclame erover maken . Lokt nog meer klanten . Als ze geschenken kunnen krijgen .
Een klant tevreden is altijd blij en dat ben ik ook . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hallo, dat zijn allemaal mooie dingen bioscoop tickets enz, hoeveel zouden er daar gebruik van maken, hoeveel mensen zijn er niet met beperkingen waar de merendeel van die dingen aan hun neus voorbij gaan. Een wedstrijd prachtig honderden antwoorden voor één prijs, want al heb je het juist hoeveel hebben er tegen deze tijd geantwoord is de schifting. enz. ik vraag me nog altijd af waarom het zo moeilijk is om gewoon iedereen die klant is via internet of mobiele telefoon , tv, enz geef gewoon punten of kortingen per zoveel op de factuur , waarmee de mensen die kunnen dan gebruiken voor de Orange shop of de mobiele shop Orange, voorbeeld. Dat maakt het voor mensen die het niet al te breed hebben een deur open om ook eens iets te kopen wat normaal te duur uitvalt. geschenken verjaardag enz; kunnen kiezen uit een uur mobiel bellen ziet er leuk uit maar ik heb nu al over iedere maand , mobiel internet idem, dat je het kunt doorgeven aan familie is al iets wat ik goed vind. Geschenk geven aan de warmste week en al die hmmmmm, als tu belieft wat na die reclame ophef. Nu er zijn altijd goede ideeën zoals een boom planten voor de natuur, maar natuurpunt een zakje bloem zaadjes, ach jong die nemen dat als een lachertje ik heb al tweemaal geprobeerd nooit geen antwoord. maar als jij maar geeft; daarom ben ik voorstander om de mensen te belonen met een punten systeem op hun factuur en als je voor een verjaardag iets speciaals wilt doen iets moois van Orange zelf . nu sorry als ik te negatief ben ik ben nog altijd heel tevreden klant hoor. vriendelijke groeten
1. Leuk dat er voor vaste klanten ook beloningen zijn.
2. Na meerdere badges te ontvangen,blijft daarna de kans op andere badges klein omdat er meer tijd over heen gaat dus mss nieuwe badges toevoegen die de mogelijkheid geven om weer sneller een cadeau te kunnen krijgen. Badges die voor de persoon zijn die de facturen betalen ook mogelijk maken voor de anderen.
3.prijsvragen, badges, verjaardag, eindejaar