annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kleine enquête voor Orange Thank You: deel 2

Topic gestart op: 08-11-22 14h47

Antwoorden: 11 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Kleine enquête voor Orange Thank You: deel 2

 

Hallo iedereen!

Hier is het tweede deel van het Orange Thank You Co-creatie project 😊.

Deze keer willen we de mening horen van mensen die Orange Thank You nog nooit hebben gebruikt.

Allereerst raad ik je aan om naar deze link te gaan voor alle informatie over ons loyaliteitsprogramma te krijgen. Aarzel niet om alle verschillende onderdelen aan te klikken om het concept volledig te begrijpen.

Zodra je dat doet, zou het cool zijn om even de tijd te nemen om deze vragen te beantwoorden 😉:

  1. Wat was je eerste indruk van Orange Thank You?
  2. Wat zou je willen veranderen aan Orange Thank You? Wat kan er verbeterd worden?
  3. Wat zijn volgens jou, op basis van de informatie op onze website, de 4 manieren om een Orange Thank You te krijgen?

 

Hoewel ons loyaliteitsprogramma al door veel Orange-klanten wordt gebruikt, willen we nog meer klanten aanmoedigen om ervan te genieten. En dit dankzij jouw ervaring met Orange Thank You in het algemeen te verbeteren.

Alle ideeën zijn welkom!

Beschrijf hieronder zo gedetailleerd mogelijk jouw ideeën.

  1. Heb je nog andere specifieke ideeën om meer klanten gebruik te laten maken van Orange Thank You?
  2. Heb je ideeën over hoe we Orange Thank You-gebruikers meer tevreden kunnen worden over het loyaliteitsprogramma?

Bedankt voor je deelname!

Rizlaine

Manitou_0-1667915200065.jpeg

 

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Helen1
Ervaren genezer

@Manitou 

1. Het ziet er ééntonig uit. Weinig variatie.Bovendien kan ik niet je niet aangeven van je handicap waardoor er geen rekening gehouden wordt met je beperkingen en dat is een beetje negatief.

2. Een optie te geven van een vragenlijst, interesses, maar ook fysieke zaken/ beperkingen, om zo de geschikte cadeau te kunnen van genieten en dit dan vermelden.

"Een cadeau voor iedereen" als motto?

 

Mvg

Helen1

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Kan je nu tòch je mobiele data aan familieleden overbrengen zoals in dit kort filmpje? Want er werd mij gewegd van niet?!?

Een beetje in de war en ik heb go extreme, dat is unlimited.

 

Hartelijk dank voor alle duidelijkheid of eventuele aanpassing van dit fragmentje!

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Manitou 

Beste,

Bedankt voor deze geweldige vraag!

Ik sta te poppelen want ik kan niet genieten van de filmtickets, concerten, e.d. wegens mijn epilepsie, dus is dat heel jammer. En extra data als je go extreme hebt, en je woont alleen, geen contacten.... dan gaat dit ook een beetje verloren.

Ik kreeg 1 x 50 euro korting bij aankoop gsm bij Orange. Dit vond ik geweldig, maar dit staat er nergens tussen. De prijzen zijn precies events en lekkernijen. Koken mag ik ook niet dus hello fresh kan ik niet gebruiken tenzij iemand bij mij is maar ik woon alleen. 

En fijn idee is punten verzamelen en inruilen voor een bon van bon van zoveel euro of een mogelijkheid tot gratis maand abbonement gsm of ....., iets materialistisch

Hoe fijn ik het ook vind, heb ik de meeste cadeaus niet gebruikt en zijn ze vervallen.

 

Dit zijn maar enkele suggesties, en op basis van mijn beperking. Ik ben dankbaar voor deze cadeau's maar kan van de meeste geen gebruik maken.

Veel succes! 

En vedankt voor deze opportuniteit!

Helen1
Ervaren genezer

Natuurpunt

Bomen planten, toekenning eigen boom op naam! Zo weet je dat je eigenaar bent van een boom, met localisatie adres.

 

 

Helen1
Ervaren genezer

Beste,

Bedankt voor deze geweldige vraag!

Ik sta te poppelen want ik kan niet genieten van de filmtickets, concerten, e.d. wegens mijn epilepsie, dus is dat heel jammer. En extra data als je go extreme hebt, en je woont alleen, geen contacten.... dan gaat dit ook een beetje verloren.

Ik kreeg 1 x 50 euro korting bij aankoop gsm bij Orange. Dit vond ik geweldig, maar dit staat er nergens tussen. De prijzen zijn precies events en lekkernijen. Koken mag ik ook niet dus hello fresh kan ik niet gebruiken tenzij iemand bij mij is maar ik woon alleen. 

En fijn idee is punten verzamelen en inruilen voor een bon van bon van zoveel euro of een mogelijkheid tot gratis maand abbonement gsm of ....., iets materialistisch

Hoe fijn ik het ook vind, heb ik de meeste cadeaus niet gebruikt en zijn ze vervallen.

 

Dit zijn maar enkele suggesties, en op basis van mijn beperking. Ik ben dankbaar voor deze cadeau's maar kan van de meeste geen gebruik maken.

Veel succes! 

En vedankt voor deze opportuniteit!

Leden met de meeste pluimen