annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kleine enquête voor Orange Thank You : deel 3

Topic gestart op: 09-11-22 15h26

Antwoorden: 21 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Kleine enquête voor Orange Thank You : deel 3

 

Halloo!

Dit is deel 3 van het Co-creatie project 😊.

Zoals je weet, werkt Orange al samen met verschillende commerciële bedrijven en non-profitorganisaties.

Hier zijn de vragen die we je willen stellen:

  1. Heb je specifieke ideeën met welke bedrijven Orange zou kunnen samenwerken voor dit loyaliteitsprogramma?
  2. Met welke goede doelen zou Orange kunnen samenwerken of welke projecten zou Orange volgens jou moeten steunen? Waarom of waarom niet?

 

Een mogelijk idee voor Orange is om via OTY regelmatig wedstrijden te organiseren waarmee klanten prijzen kunnen winnen.

  1.  Wat vind je hiervan? Is dit een goed idee? Waarom of waarom niet?
  2. Moet Orange bij dergelijke wedstrijden veel kleine prijzen uitdelen of een beperkt aantal grote prijzen?
  3. Welke prijzen heb je in gedachten? Kan je concrete voorbeelden geven van prijzen die Orange dan aan de winnaars zou kunnen geven?
  4. Ben je bekend met het concept van een "schattenjacht"? Zo ja, kan je een voorbeeld geven?

 

Een door een bedrijf georganiseerde schattenjacht is in feite niets anders dan een speurtocht waarbij klanten op zoek moeten gaan naar een prijs. Bijvoorbeeld, een prijs winnen door die op een bepaalde plaats te zoeken volgens de instructies. Meestal zijn de aanwijzingen die je moet zoeken om een beloning te krijgen op de website verborgen 😊.

Heb jij een leuk idee hoe Orange zo'n speurtocht zou kunnen organiseren?

Bedankt voor jouw deelname !

Rizlaine

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
Helen1
Ervaren genezer

@Manitou 

1. Orange zou kunnen samen werken met natuurpunt Honden en katten azielen, personen met een mentale problemen of beperkingen

2. Waarom? Omdat

- de natuur is schaars en verdwijnt. Orange zou veel grond kunnen aankopen een reservaat maken.

- honden en katten worden alsmaar vaker in de steek gelaten of mishandeld, ze verdienen allemaal een nieuwe kans!

- de nieuwe wet betaalt tot 25gers, psychologische zorg terug maar wat met mensen in de dertig, veertig.......+++? Er zou gelijkheid moeten komen, gratis hulp voor iedereen!

 

1. Persoonlijk vind ik het concept van wedstrijden wel leuk maar om cysiek ergens aanwezig te zijn of geraken, is dat onmogelijk.

2. Prefererend minder en grotere cadeau's

3. zoals gratis smartphone of bon t.w.v. x euro of bon voor smartwatch,  draadloos hoofdtelefoon merk....

4.neen, maar het is helaasvoor mij niet mogelijk wegens mijn mentale en fysieke toestand om tot bepaalde plaatsen te geraken. Heel jammer.....

Maarhet klinkt schitterend!

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

  • 1ik vind steun liever kleine zelfstandigen , want die hebben het zeer moeilijk, veel van deze winkels verdwijnen 🫥 wat ik persoonlijk jammer vind . 
    2.Een goed doel : zoals voor dieren in nood en  voor mensen die buiten in de vrieskou moeten slapen 😴en om hen bij te staan voor een dak boven hun hoofd er zijn zoveel leegstaande woningen in ons land die staan te verkrotten 
     Deel 2
  • ik vin het een leuk idee altijd mooi meegenomen een extraatje.
  • 2.kleine en grote prijzen.
  • 3 .film tickets vind ik persoonlijk maar niks en voor naar een pretpark te gaan en zo niet ideaal als je alleen bent . Ook zou het veel interessanter zijn om voor inkopen of voor een winkels in je buurt of een mooi fiets of meubelstuk korting
  • Of korting voor Apple Watch…
  • 4. Heb ooit wel meegedaan in mijn jonge jaren aan schattenjacht en vond het geweldig 🤩. Plezier dat we hadden , maar op de website ben ik geen kei ben ik maar zou het wel eens willen proberen en winnen lijkt mij leuk .maar als ze vragen hoeveel deelnemers deden mee heb ik er wel al genoeg van . Dat is tegenwoordig al met een Enquête de laatste tijd en moeilijk in te schatten of het uur dat is ook zo iets vind ik zo jammer . 

  • Dank u 🙏 en veel succes nog 👋👋💡
  •  
0 pluimen
fregilcy
Leidende verkenner

Ik vraag me af waarom men bv. geen korting geeft op hetgeen men koopt, als je een smartphone of gsm of ander materiaal koopt van Orange, naargelang het aantal jaren klant, of korting bonnen geeft. En wat zijn grote geschenken, ik vind dat men moet voor allen zoveel mogelijk gelijk doen, niemand is meer of minder. Ook mindervalide mensen moeten kunnen rekenen op dezelfde geschenken, men zou moeten in de mogelijkheid zijn als je niet kunt genieten van het ene iets anders in de plaats komt. Daarom vind ik korting bonnen niet zo slecht, maar dan bonnen waarop niet staat enkel geldig als je voor 20 € koopt, die wedstrijden die er nu staan zoals van Samsung enz. t'is een wedstrijd maar hoeveel mensen weten dat die wedstrijd er is waarom geen verwijzing of een klein berichtje op de facturen zetten, zie nieuwe wedstrijd. ik weet het niet of dit mogelijk is maar plaats in een hoekje is er waarschijnlijk wel. Nu ieder heeft wel iets denk ik en veel meningen ........... nu groeten aan ieder . 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@fregilcy Daar ben ik het helemaal mee eens ., over de korting bonnen daar heb je tenminste iets aan . En kan je er ook mee in de winkel iets kopen . Zolang dat er ook weer geen waarde op staat dat je voor een bedrag moet kopen .En over de wedstrijd ook .  tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Amber2
Gewaardeerd verkenner

1) ja

2) meerdere kleinere prijzen dan heeft iedereen een gelijke kans

3) data(4?), cadeaubonnen(€10?)

4) nee

Leden met de meeste pluimen