annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

Topic gestart op: 23-01-18 20h55

Antwoorden: 55 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

OPGELOST

Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Linkse1989
Gewaardeerd verkenner

Heb al leuke box met producten gehad 🙂 en nog koekjes en fles cava , altijd wel leuk , maar afwachten elke keer tis iets anders 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
55 ANTWOORDEN 55
BjornS
Gewaardeerd verkenner

Je weet het ook alleen maar als je kijkt in de "my orange" app en daar iets kiest

0 pluimen
aangespoelde
Gewaardeerd verkenner

Als ik al eens een cadeautje krijg/kreeg,  dan is dat zeker iets nutteloos. Een gelijke behandeling van klanten lijkt me het meest logisch. En indien je beltegoed of data krijgt als cadeau moet dat op zijn minst een paar maanden geldig zijn en niet 7 dagen of zo.

Aletoeta
Veteraan verkenner

Is altijd 1maand geldig maar idd de cadeaus die ze geven zijn echt flauw en altijd hetzelfde 

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Ook wij zitten met 4 bij Orange en nog nooit heeft er iemand van ons een geschenk voor onze verjaardag ontvangen.

Sommigen krijgen dit dus wel, hoe de selectie plaatsvind is een raadsel.

Iedereen op dezelfde manier belonen zou leuker zijn.

Andere telecomproviders geven bvb een geschenk op de verjaardag van de klant en op de verjaardag van de abonnement of betaalkaart aanvang. De klanten worden dus minstens 2 maal per jaar  in de bloemetjes gezet .

Orange zou zeker punten scoren indien ze alle klanten echt zouden belonen en dan niet met de geschenken die ze nu in Orange Thank You 'geven' maar met echte bruikbare dingen!

JorisM
Gewaardeerd verkenner

Ik heb in het verleden wel al verjaardagscadeau's ontvangen. Durf wel niet met zekerheid zeggen dat het ieder jaar prijs was. 

 

Waar je zeker gelijk in hebt is dat de kwaliteit van de cadeau's nogal te wensen overlaat. Het hoeven heus niet grote grand chique cadeau's te zijn, maar kortingsbonnen (die je vaak met wat gegoogel ook tegenkomt) zijn toch wat min. Beste cadeau dat ik ooit voor mijn verjaardag kreeg van orange was een doosje jules destrooper koekjes. Er zaten er helemaal niet veel in maar het was een leuk doosje dat ik nu nog kan gebruiken en de inhoud was wel heel lekker. 

Leden met de meeste pluimen