Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Re: Verjaardag

Heb vorig jaar een paar (kunst) boeken gekregen, was wel cool waarde van ong. €40 Het liefst heb ik data maar het is soms moeilijk te timen wanneer ik het moet activeren, ik probeer altijd te activeren juist na de reset zodat de extra eerst volledig opgebruikt word maar soms lukt dat niet en kan ik niet zowel mijn volume als het extra volume volledig benutten, daar zou toch iets beter op gevonden moeten worden. Verder vind ik de kadoos ook niet echt iets om echt blij van te worden, ben al klant van voor Mobistar op de beurs ging (heb toen zelfs een aantal aandelen in IPO kunnen kopen en gelukkig een heel klein beetje op verdiend door ze snel te verkopen 😋) het is een oud zeer dat bestaande klanten niet echt verwend worden met promos en zo maar Orange is niet de enige die dit doet en bij problemen heb ik soms wel het gevoel dat de helpdesk extra hun best doen als ze de datum bij mijn profiel zien 😉😎
0 pluimen
Gino123456
Gewaardeerd verkenner

Ik was een maand geleden jarig op 17/01 heb ook niets gekregen.

0 pluimen
Gredomor
Aspirant verkenner

Ik heb al altijd iets gehad, hangt er misschien vanaf hoelang je al klant bent?

0 pluimen
JCGielen
Aspirant verkenner

Het probleem met die zogenaamde cadeaus is dat in feite verdoken verkoopsaanbiedinhen zijn

0 pluimen
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Gredomor schreef:

Ik heb al altijd iets gehad, hangt er misschien vanaf hoelang je al klant bent?

Vrees van niet. Ik ben ook al jaar en dag klant en kreeg nog maar een keer iets voor mijn verjaardag. Mijn kinderren zijn nu al 5 jaar klant en ook nog nooit iets ontvangen.

Volgens Orange  is het hun systeem dat lukraak kiest wie iets krijgt!!! Niet echt een eerlijk systeem . Sommigen hebben elke keer prijs anderen nooit iets!

PowerChaos
Ervaren verkenner

@JCGielen

30% korting op adidas .. 50% korting op een keuken ... en af en toe zie je is data verkeer er tussen slopen

volgens de informatie zou ik een kadootje moeten krijgen dat bij mijn gsm past ( apple badge )

Zot van Apple? Dan belonen we je via Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma, met de Apple Badge en het bijbehorende cadeau waarmee je nu nog meer van je iPhone of iPad kan genieten!

de volgende dingen hebben toch niet echt met apple te maken ... 

30 gratis fotoprints bij smartphoto

Bestel nu snel je 30 gratis fotoprints!

adidas

Speciale korting van 20 %

maar ja , het is toch leuk om iets gratis te krijgen

ik ben benieuwd wat voor promo ik op mijn verjaardag krijg xD

mvg

Powerchaos

0 pluimen
Celine
Aspirant verkenner

Hier ook met 2 bij Orange. Ook nog nooit iets voor de verjaardagen gekregen...

0 pluimen
Cathyke
Aspirant verkenner

Heb nu voor de eerste keer iets gekregen 

0 pluimen
Freddy1954
Gewaardeerd verkenner

Ik heb wel eens 1GB voor internet gekregen

0 pluimen
Cdt24801