Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-22 11h13
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
Ik ben zover ik me kan herinneren al klant bij Orange. Toen ik recent begon te werken was ik blij te horen ik via mijn werkgever een Orange abonnement kreeg. Aangezien ik al bij Orange zat liet ik dit abonnement overzetten op mijn nummer.
Achteraf gezien heb ik hier wel wat spijt van omdat ik nu met het business abonnement geen orange thank you meer beschikbaar heb.
Ik zou omwille van die reden graag een tweede simkaart kopen bij Orange. Is het mogelijk om mijn opgebouwde loyaliteit terug te herstellen op mijn nieuwe simkaart?
Met vriendelijke groeten,
Wout
Nee die mogelijkheid is er niet jammer en zeker als je zolang klant bent.
Op het moment dat je Orange verlaat of je laat dingen veranderen naar een Business pack dan is je Loyaliteit vervallen. Op de moment dat je besluit weer terug te komen of dat je weer residentiele klant wordt dan begin je weer met 0 en dan begint het opnieuw te tellen.
Je kan het altijd eens vragen via Messenger of via de chat op de website maar wat ik hier neerzet is de realiteit. Dat neemt niet weg dat als je het vraagt dat ze misschien toch iets kunnen doen of willen doen maar houd er al rekening mee dat het een nee gaat zijn en een ja kan je krijgen.