annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Loyaliteit

Topic gestart op: 25-07-22 11h13

Antwoorden: 1 antwoord

Wout97
Rekruut scout

Loyaliteit

Beste,

Ik ben zover ik me kan herinneren al klant bij Orange. Toen ik recent begon te werken was ik blij te horen ik via mijn werkgever een Orange abonnement kreeg. Aangezien ik al bij Orange zat liet ik dit abonnement overzetten op mijn nummer.

Achteraf gezien heb ik hier wel wat spijt van omdat ik nu met het business abonnement geen orange thank you meer beschikbaar heb.

Ik zou omwille van die reden graag een tweede simkaart kopen bij Orange. Is het mogelijk om mijn opgebouwde loyaliteit terug te herstellen op mijn nieuwe simkaart?

Met vriendelijke groeten,

Wout

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Wout97 

Nee die mogelijkheid is er niet jammer en zeker als je zolang klant bent. 

Op het moment dat je Orange verlaat of je laat dingen veranderen naar een Business pack dan is je Loyaliteit vervallen. Op de moment dat je besluit weer terug te komen of dat je weer residentiele klant wordt dan begin je weer met 0 en dan begint het opnieuw te tellen. 

Je kan het altijd eens vragen via Messenger of via de chat op de website maar wat ik hier neerzet is de realiteit. Dat neemt niet weg dat als je het vraagt dat ze misschien toch iets kunnen doen of willen doen maar houd er al rekening mee dat het een nee gaat zijn en een ja kan je krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen