annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn magazines Cado orange

Topic gestart op: 25-02-23 08h43

Antwoorden: 4 antwoorden

Martine58
Aspirant verkenner

Mijn magazines Cado orange

Lukt mij al voor de 3 de keer niet mijn geschenk ven orange 4 weken gratis mijn magazines te verzilveren.

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@Martine58 

Ik zou dit zeker opnemen met de klantendienst op de 5000 te bellen. 

Fouten gebeuren helaas maar het zou niet mogen. 

Gelukkig heb je het goed in de gaten gehouden en er snel bij geweest.

Ik wens je veel succes met het in orde komen van het verzilveren van je tijdschriften.

Mvg

0 pluimen
Frauke83
Veteraan verkenner

Ik had dat vorig jaar ook voor, de klantendienst gebeld en ze hebben dat manueel in orde gebracht toen. De magazines heb ik daarna ontvangen!

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Vervelend moet dit zijn.

Een bug, error in de CODE, ofwel heeft iemand anders perongeluk jouw code ingevuld met een foutje te maken waardoor jd code al gebruikt is? ....

Het zijn maar ideëen die er in mijn hoofd rondspoken.

 

Mvg

Helen1

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Martine58 

Misschien een fout ergens in de code , de verkeerde code kan ook dat die al eens gebruikt is achterliggend door iemand anders. 

beste is de klantendienst te contacteren hiervoor en dit te laten oplossen. Hier gaan we daar niks aan kunnen doen jammer genoeg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen