Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-23 08h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Lukt mij al voor de 3 de keer niet mijn geschenk ven orange 4 weken gratis mijn magazines te verzilveren.
Ik zou dit zeker opnemen met de klantendienst op de 5000 te bellen.
Fouten gebeuren helaas maar het zou niet mogen.
Gelukkig heb je het goed in de gaten gehouden en er snel bij geweest.
Ik wens je veel succes met het in orde komen van het verzilveren van je tijdschriften.
Mvg
Ik had dat vorig jaar ook voor, de klantendienst gebeld en ze hebben dat manueel in orde gebracht toen. De magazines heb ik daarna ontvangen!
Vervelend moet dit zijn.
Een bug, error in de CODE, ofwel heeft iemand anders perongeluk jouw code ingevuld met een foutje te maken waardoor jd code al gebruikt is? ....
Het zijn maar ideëen die er in mijn hoofd rondspoken.
Mvg
Helen1
Misschien een fout ergens in de code , de verkeerde code kan ook dat die al eens gebruikt is achterliggend door iemand anders.
beste is de klantendienst te contacteren hiervoor en dit te laten oplossen. Hier gaan we daar niks aan kunnen doen jammer genoeg.