annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mooie geschenken bij Orange

Topic gestart op: 18-05-19 09h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Linske
Aspirant verkenner

Mooie geschenken bij Orange

Mooie geschenken bij Orange

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Linske  heel erg goed dat u er blij mee bent. Dus heel veel plezier ermee :), 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


a148146
Leidende verkenner


@patrick2  schreef:

@Linske  heel erg goed dat u er blij mee bent. Dus heel veel plezier ermee :), 

 

Ja ik ben blij voor de klanten van Orange zodat ze hun geliefde soap de dingen des levens terug kunnen volgen. maar voor mij is het spijtig genoeg allemaal te laat, want ik ga hier nu weer eens niet voor een 20 keer overstappen; Ben al 7 maal bij prBelgacom-Proximus geweest en 8 maal bij telenet en 1 maal bij julie. dus ik ken elke operator vanbuiten welke programma's die levert en wie de duurste is; maar heb tegen Orange gezegd dat die box van Telenet voor Eclips kwam ik die box zou nemen. Dus spijtig voor Orange, maar ik vind het goed voor de klanten dat zij nu ook kunnen genieten van hun soap. Al moet ik zeggen dat het nog niet vast staat dat Elips de dingen des levens blijft uitzenden, want zij moeten een nieuw contract tekenen. Maar nu zullen er mischien wel veel klanten van Telenet en Proximus naar hier overlopen.


 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a148146 

Zou het kunnen dat ge u een beetje vergist? Dit topic gaat over de geschenken die alle klanten van Orange krijgen naar aanleiding van diens verjaardag:

Keuze uit:

  • 3 GB gratis, 31 dagen geldig of
  • € 50 extra cashback voor overname oude foon bij aankoop van een nieuwe gsm (ter waarde van minimaal € 500).
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Linske
Aspirant verkenner

Bedankt 😊

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen