Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-05-20 14h55
Antwoorden: 34 antwoorden
Ugh allen !
Het Orange thank you team heeft een nieuw geschenk geïmplementeerd om jullie tijdens deze moeilijke periode te ondersteunen.
Klanten die zich op het programma hebben ingeschreven, kunnen kiezen tussen een gratis bonus van 4 GB en een andere verrassing.
Jullie zullen een sms ontvangen waarin staat wanneer jullie deze kunnen ophalen.
Wijze woorden vliegen door het hoofdtipi !
Totem
@patrick2 bij het vorige Thank You cadeau ook via messenger contact met Orange opgenomen en dit was hun antwoord: Hey Sofie! Sorry voor het late antwoord, het is super druk op Messenger. Hiervoor neem je best contact op met Lannoo zelf. ^Alex
Wait and see....
@patrick2 Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord van Orange... ondertussen heeft abonnementen.be het al in orde gebracht. Net wat ik dacht dus 🙂
Bedankt net bericht gekregen, ontvangen.
Dank je wel. 😍
Eigenlijk moesten we die af en toe kunnen opsparen thuis hebben we die
niet nodig wel als we met de motorhome weg zijn.
Maar even goed dikke merci.
Ik wou net komen vragen of jullie wisten aan wat ik zo'n cadeautje verdiend had maar blijkbaar heeft iedereen het dus gekregen, top!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |